Gompie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Lenovo P2 uit Engeland + Vodafone Netwerk ... gaat dat samen?

Goedendag,
Ben nieuw hier op het forum en heb gelijk een "technische"vraag voor jullie.
Heb gisteren een Red Essential 2 Jr abonnement afgesloten en denk er nu aan, om een Lenovo P2 64GB uit Engeland te bestellen (want aanmerkelijk betere specs en goedkoper dan in NL).
Punt van aandacht is het "Netwerk" van Vodafone in NL - bij de specificaties van het toestel staat het volgende:
* 4G LTE: FDD B3 1800MHz
Als leek moet ik dan meteen een beroep doen op jullie know-how: gaat het met dit toestel lukken op het Vodafone hier in NL?
Heb geprobeerd exacte/specifieke info over het Vodafone netwerk te vinden op het forum, maar kan dat niet terugvinden in de specs van het toestel.
Als iemand mij zou kunnen helpen uitleggen waar het goed of fout gaat, zou ik erg dankbaar zijn!
Groet, Gompie.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gompie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sietske,

Heb m'n P2 besteld in Ierland, zaterdag ontvangen enne ... 't werkt allemaal perfect!!!
Wilde je dus nog even hartelijk danken voor je nuttige antwoord en een mooie dag wensen.
Groet, Paul.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Gompie,

Welkom op het forum! 🙂
Met dit soort technische vragen helpen we je natuurlijk graag!
Ons 4G netwerk is ook actief op de 1800 frequentie dus je kunt de Lenovo gerust bestellen.
Gompie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sietske,

Heb m'n P2 besteld in Ierland, zaterdag ontvangen enne ... 't werkt allemaal perfect!!!
Wilde je dus nog even hartelijk danken voor je nuttige antwoord en een mooie dag wensen.
Groet, Paul.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen Gompie! Bedankt voor je terugkoppeling.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic