Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rekening op voorhand deels betalen Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om een rekening al deels vooruit ( contant ) te betalen. Zodat wanneer de automatische incasso plaatsvindt het vooraf betaalde bedrag hier al vanaf is gehaald? Dus stel: In my Vodafone...

Acer223 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Direct overschakelen van SIM-ONLY naar Mobiele abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Op het moment heb ik een sim-only abbonnement bij jullie, en ik wil een mobiele abbonnement bij jullie aansluiten. Maar ik heb 1 vraag. Wanneer zou ik de mobiele telefoon krijgen als i...

Just1c3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Grote problemen door foutieve omzetting van abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week vrijdag een abonnement van mijn dochter open laten breken. Van Sim-only naar Smart M met Iphone 5 S. Zaterdag is toestel keurig geleverd. Tot mijn grote verbazing krijg ik maandag een SMS ...

Remco_vBl door Gedreven Liefhebber
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 26 Likes

Voicemail in buitenland werkt niet altijd goed Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal! Met enige regelmaat als ik in Duitsland ben (op Vodafone.de) heb ik het probleem dat wanneer ik 1233 bel ik meestal gewoon keurig in m'n Nederlandse voicemail kom, zelfs zonder pincode, ...

timvdl900 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S7 Edge moeilijkheden met WIFI Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone team,ik heb sinds enkele weken een Samsung S7 edge (geweldig toestel) door extra inspanningen van enkele collegas. Echter ik ondervind problemen met WIFI. Het toestel verbind niet autom...

Standuc13 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

8 sms'jes over klaarstaan rekening september Alleen-lezen Opgelost

Hoi!Ik weet niet zeker of ik hier onder dit topic goed zit, maar in ieder geval: ik heb in tien minuten acht sms'jes ontvangen dat mijn rekening van september klaarstaat. Dit lijkt me wat overdreven; ...

Skippy593 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Barst in scherm samsung galaxy 6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk dat een scherm kan barsten zonder dat het toestel valt?Merkte pas geleden dat er een barst in mijn scherm zat zonder dat mijn telefoon gevallen was of dat er zware krachten op zijn gek...

Ilyass door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile protect van mcafee Alleen-lezen Opgelost

ik heb macafee premium allemaal goed maar nu t volgene. Als je de pincode niet meer weet,ik dus, dan kun je op de link drukken pincode vergeten snap ik. Maar als ik daar op druk dan stuurt mcafee de n...

Silboo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen naar Vodafone vraagje Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zelf Vodafone thuis waar ik zeer tevreden over ben. Ik zit nu bij T-Mobile en mijn contract loopt 31-10-2016 af. Ik wil graag overstappen naar Vodafone met een 1 jarige simonly abonnenment. Kan...

Ineens GPRS netwerk in plaats van 3G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteravond heb ik ineens geen 3G netwerk meer, maar zit ik op GPRS. Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon op 3G zit als ik geen WiFi heb. Ik lees allerlei berichten ...

Mar22_01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

weer een rustig avondje Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn niet veel open topics met vragen meer over.Dus ik verveel me, wie weet een leuk forum spel? 

Slechte service op DOA iPhone 7, iemand tips? Alleen-lezen Onopgelost

Gister heb ik de iphone 7 ontvangen bij het verlengen van mijn abonement.Nadat ik deze heb uitgepakt kwam ik er achter dat er aan de bovenkant van het toestel krassen zitten. Gelijk de klantenservice ...

Hmed door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben net over van kpn naar vodafoon met nummerbehoud. Nu kan niemand buiten vodafone abonnees me meer bellen. Wie helpt ne hier? Vodafoon zelf in ieder geval niet!!!!!

Samsung GT-S5830i blijft hangen in opstarten Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Gisteravond was mijn batterij leeg, deze heb ik sindsdien opgeladen, maar sinds ik nu mijn telefoon probeer aan te zetten, blijft hij hangen in h...

Kimm201 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Iphone SE Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik was even benieuwd wanneer jullie weer leveringen van de Iphone SE Zilver 64gb verwachten. Jullie gaven bij mijn bestelling een levertijd van 5 werkdagen aan, waar inmiddels 15 werkdagen zijn...

Hoe kunnen we de belangrijkste problemen in de wereld voor 2030 oplossen? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cat3zDat heeft de Verenigde Naties zich als vraag gesteld. Hieruit zijn 17 duurzame ontwikkelingsdoelen gekomen in september 2015, beter bekend als de Sustainable Development Goals (...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben al zes jaar klant bij vodafon duurste van wereld ik vind niet meer leuk waarom:ik ben vorige jaar met auto naar budapest geweest ik heb buiten bundel gekocht twee keer 11 euro alleen navi...

Murat1461 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Is het verplicht om bij een verlenging een legitimatiebewijs te laten zien? Ik ben zelf niet thuis aankomende dagen, kan een familielid mijn pakketje dan ontvangen? Heb gezien dat dit bij ander...

Arsance door Stamgast
  • 286 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 153 Likes

Vodafone service SMS blijft herhaald binnenkomen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik krijg al gedurende 40 min elke 2 minuten een service SMS van Vodafone dat mijn rekening voor september klaar staat.... Dit is mij ondertussen wel duidelijk dus ik wil graag weten hoe ik dit ...

Vodafone Blackberry Service.. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik heb al jaren (4jaar) een iPhone abonnement + een iPhone toestel bij jullie. Telkens wordt er elke maand nog steeds € 7,50 berekend voor BlackBerry service! Ik begrijp dat als je in de ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen