Hans4ever

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Al jaren klant van Vodafone en Ziggo. Allemaal voordeel als je Vodafone en Ziggo mag geloven. Alleen als je je abonnement mag verlengen dan is heel veel voordeel ineens een sigaar uit eigen doos.
Zo krijg je 5 euro korting op je abonnement, maar moet je nu ineens wel 5 euro gaan betalen voor een multisimkaartje wat ik al jaren heb en altijd gratis in het abonnement zat.
Mijn vrouw ik heb beide een abonnement bij Vodafone en mogen beide verlengen, maar twijfel toch heel erg over of ik dat nog wel ga doen. Voel me echt gepakt met het zogenaamde voordeel. Kost me ineens 120 euro voor 2 jaar voor een kaartje wat ik al jaren heb en de data gebruik uit 1 bundel.
Vodafone doet er echt alles aan om je als klant weg te pesten, nou dat lukt goed!



Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Hans4ever,

De €5,- VodafoneZiggo korting is natuurlijk zeker een voordeel op jouw abonnementskosten.
Echter veranderen producten en diensten qua prijs, zo ook de Multi Data Sim. Om hiervan gebruik te maken, kost het nu inderdaad €5,- per maand.
Deze korting en de prijs van de Multi Data Sim staan dus geheel los van elkaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Hans4ever,

De €5,- VodafoneZiggo korting is natuurlijk zeker een voordeel op jouw abonnementskosten.
Echter veranderen producten en diensten qua prijs, zo ook de Multi Data Sim. Om hiervan gebruik te maken, kost het nu inderdaad €5,- per maand.
Deze korting en de prijs van de Multi Data Sim staan dus geheel los van elkaar.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Sietske duidelijk Hans4ever? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic