pve74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Vodafone Red (F&F)-abonnement met Samsung Galaxy SIII: Home toets werk slecht

Hallo,
 
Op 1 juli is mijn Vodafone Red-abonnement ingegaan. Daarbij heb ik een nieuwe Samsung Galaxy SIII gekozen. Nu werkt de home-toets van het toestel onvoldoende: bij normaal indrukken reageert deze niet; je moet meer dan normaal kracht zetten voordat deze werkt. In eerste instantie dacht ik dat het door S Voice kwam, maar na uitschakelen daarvan blijkt dat het echt de toets zelf is.
 
Hoe kan ik dit oplossen? Het gaat om een Friends & Family-abonnement, kan ik naar een Vodafone-winkel gaan om het toestel om te ruilen o.i.d.?

Groeten,
 
Patrick
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Pve74, dat is natuurlijk balen. Je kunt hiervoor inderdaad terecht in de Vodafone winkel. Neem wel even de bon van je toestel mee. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic