SoulSurvivor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart kwijt

Hallo mensen
 
Ik heb een paar weken terug mijn 2 jarig Vodafone abonnement (die verlopen was) omgezet naar een Vodafone Prepaid abonnement.
 
Ik heb in de Vodafone webshop een prepaid simkaart gekocht. En mijn nummer zou vandaag worden overgezet naar de Prepaid simkaart.
 
Alleen ben ik mijn nieuwe prepaid simkaart kwijt geraakt. Maw: Mijn mobiele nummer (die ik al jaren heb)  staat nu op de nieuwe Prepaid simkaart, alleen kan ik er niets mee omdat de simkaart kwijt is.
 
Ik las op de Facebook van Vodafone, dat het toch nog mogelijk is om je nummer te behouden als je een prepaid simkaart kwijtraakt, mits de simkaart geregistreerd staat bij "My Vodafone".
 
Ik heb mijn simkaart niet geregistreerd bij "My Vodafone". Maar als ik inlog op "My Vodafone" zie ik wel dat mijn abonnement vandaag is omgezet naar een Prepaid Abonnement. Ook kan ik zien hoeveel beltegoed ik heb. Ik neem aan dat dit hetzelfde is... en dat mijn nieuwe Simkaart automatisch geregistreerd staat omdat ik hiervoor een Vodafone abonnement had ?
 
Maar goed, nu mijn vraag:
Ik wil graag een nieuwe Vodafone prepaid simkaart, wel graag met het nummer die nu op de kwijtgeraakte simkaart staat. Hoe gaat dit in zijn werk, en welke stappen dien ik te nemen ?
 
Alvast bedankt.
3 Reacties 3
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hé SoulSurvivor,

Wat vervelend dat je je nieuwe simkaart kwijt bent geraakt! Ik kan me voorstellen dat je toch graag je oude nummer wilt behouden.

Je kunt via een Vodafone winkel een simwissel aanvragen. Als je inderdaad gewoon je gegevens hebt geregistreerd via My Vodafone dan moet dat lukken 😉

Laat je me even weten of het is gelukt?


eddy_vfr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Mijn simkaart is defect geraakt en moest vervangen worden. vandaag naar de winkel,daar bleek dat mijn kapotte simkaart niet geregistreert stond en dus moest ik een nieuwe simkaart kopen en kreeg een nieuw 06 nummer.
Nu wou ik mijn nummer houden en dat kon niet.
Kan dit alsnog geregeld worden geregeld? en hoe doe ik dat?
 
groet,
eddy
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Nummer alsnog registreren.
Ondanks dat je sim kwijt is zou dit volgens mij alsnog moeten kunnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic