Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk contract ontbinden

Aangezien ik nu al 10 dagen geen netwerk heb ( postcode 3731). En daardoor dus niet kan bellen of gebeld worden. Wil ik graag weten of ik mijn contract kan laten ontbinden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
je kan wel degelijk je contract laten ontbinden heb dit bij een jurist na gevraagd als je meer dan 5 dagen geen gebruik kan maken van je netwerk dan kan je via de rechter je contract laten ontbinden inclusief een vergoeding van vodafone uit voor de ongemaken de afgelopen periode

Bekijk in context

10 Reacties 10
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Mar82,

Heb je zowel op 2 als 3G geen netwerk? Hoeveel streepjes zie je staan? Kun je voor de zekerheid even je simkaart testen in een ander toestel?
Mar82
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb helemaal geen netwerk. Wel 4 streepjes maar geen 3g en 2g! Simkaart in een ander toestel helpt ook niet. Alle mensen met een vodafone abonnement in omgeving de Bilt hebben geen netwerk!!

Met vriendelijke groet,
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik begrijp dat het vervelend is, Mar82. Ik kan me ook voorstellen dat je teleurgesteld en boos bent.
We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, het contract ontbinden is helaas geen mogelijkheid, tenzij je het afkoopt.
Mar82
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Annabelle,
 
In iedergeval bedankt voor je reactie. 😄
 
Met vriendelijke groet,
 
 
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat voor garantie (Service Level Agreement) biedt Vodafone voor haar diensten? Is er een uptime-garantie? 99,99% bijvoorbeeld?
Mar82
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is het niet mogelijk om het netwerk tijdelijk om te zetten naar een andere provider zodat we kunnen bellen etc.... Tot de problemen met de mast zijn opgelost???
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
helaas is dat op dit moment geen mogelijkheid.
Ik hoor wel dat mensen op 2g / alleen gsm een beter netwerk ervaren dan op 3g /umts

Probeer dat ook even 🙂
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
je kan wel degelijk je contract laten ontbinden heb dit bij een jurist na gevraagd als je meer dan 5 dagen geen gebruik kan maken van je netwerk dan kan je via de rechter je contract laten ontbinden inclusief een vergoeding van vodafone uit voor de ongemaken de afgelopen periode
lenco83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt hoenderdaal3 
 
Deze informatie houd vodafone dus bewust achter , door te zeggen dat er geen mogelijkheid is maar is dus wel zo 
 
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone wil je zo lang mogelijk vast houden.
Die gaan natuurlijk niet zeggen dat je er onderuit kan, kost hun centen.
Ook de ombudsman geeft dit al aan op hun site. Als een bedrijf de diensten niet kan leveren kun je ontbinding wegens wanprestaties eisen. Let wel dat je dan alles moet inleveren. Hoe dat zit met bovenstaand is mij niet bekend, maar dat je geen enkel recht hebt is onzin.
http://www.deombudsman.nl/telecommunicatie/rechten/telecomabonnementen En kijk dan even in de laatste alinea. Hier worden je rechten en wat je kan doen ook duidelijk uitgelegd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic