Osseworst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet kunnen bellen, wanneer wordt dit opgelost

Hallo

Sinds gisteren al het probleem dat we niet kunnen bellen. Gaat wel over maar zogauw iemand opneemt gaat het weg en zegt die netwerk bezet. Niet bellen en niet gebeld kunnen worden. Navraag gedaan en blijkt dat er veel meer zijn.

Graag zsm antwoord ivm we jullie nergens anders kunnen bereiken ! Omdat we dus niet kunnen bellen

Mvg
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ervaar je dit met een bepaald toestel of op een bepaalde postcode?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes
Hoi Osseworst
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zegt dat klantenservice niet te kunnen bellen maar je kan natuurlijk de klantenservice ook bereiken via My Vodafone op je browser. Inloggen en een chat aangaan met een Vodafone medewerken, je hebt dan hoogstwaarschijnlijk ook al antwoord.

Heb je al geprobeerd om je Sim-kaart in een ander toestel te doen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes
Osseworst is het inmiddels verholpen?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
is het inmiddels verholpen of ervaar je nog steeds problemen met het netwerk Osseworst?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic