FredVlasman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik met Vodafone thuis

hallo allemaal.
Simds gister op het Vodafone netwerk na 2 akelige jaren van tele 2.
Vodafoon ziggo normaal een uitstekende combinatie wat mij betreft. Alleen wil het volgende. Ik heb thuis bijna geen bereik. Hoe nu verder! Iemand een idee?

alvast bedankt. Gr. Fred
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi FredVlasman

Mocht op de dekkingskaart niks voorbij komen betreft een storing of werkzaamheden, kun je altijd nog de stappen doorlopen van onze Network check. Mocht je deze doorlopen hebben, kun je aan het einde van de Network check een onderzoek aanmaken via My Vodafone. Hierdoor komt het direct uit bij mijn collega's van de Network crew.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi FredVlasman ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat je thuis geen bereik hebt. Vodafone heeft daar een oplossing voor, bellen via 4G of WiFi. Bij Vodafone maak je gebruik van een goed netwerk maar het kan toch eens gebeuren dat je bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld voor dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Deze blokken het signaal. Daarom introduceert Vodafone bellen via 4G en WiFi. Meer informatie hier over, en hoe je telefoon in te stellen, zie je op deze pagina.

Succes met instellen en het zal er op deze manier vast beter op worden.
FredVlasman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord hoor. Maar WiFi bellen staat standaard aan bij me. Nu zit ik buiten op de WiFi en dan nog valt het bereik soms weg. Ik dacht echt na Tele2 ik ben van die ongein af. Maar helaas. Het verhaal van geen bereik word vervolgd
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mocht je problemen blijven ondervinden dan kan ik je het beste verwijzen naar het netwerk pagina van Vodafone. Daar kan je eventueel ook je klacht achterlaten en dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is. Buiten zou je toch gewoon normaal en goed bereik moeten hebben.

Bekijk deze site even en doe eventueel een klacht in dienen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Onderaan het plaatje kan je je melding maken! Zou ik zeker even doen 🙂
FredVlasman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,
ja het is hier in de wijk triest gesteld ben ik bang. Zodra ik uit de wijk ben doet alles het prima !
ik ga je link gebruiken en kijken wat er van komt.
Bedankt.
Gr Fred
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi FredVlasman

Mocht op de dekkingskaart niks voorbij komen betreft een storing of werkzaamheden, kun je altijd nog de stappen doorlopen van onze Network check. Mocht je deze doorlopen hebben, kun je aan het einde van de Network check een onderzoek aanmaken via My Vodafone. Hierdoor komt het direct uit bij mijn collega's van de Network crew.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic