Ronnie1971

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Family pakket mobiel bellen met onbeperkt wifi

Voor ons gezin 5 pers ben ik opzoek naar een mobiel abonnement met onbeperkt wifi.
Wij zijn ziggo klant
Wat raden jullie aan

Mvg Ron
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ronnie1971 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je hier even komt kijken of Vodafone iets voor jullie kan betekenen.
Bedoel je onbeperkt datagebruik of bedoel je echt onbeperkt wifi?

Onbeperkt wifi is via Ziggo mogelijk door Wifispots, je bent dan aangesloten op een groot netwerk van Ziggo en daarmee kan je gratis op Wifi. Alleen zullen er plekken zijn waar je deze niet kan gebruiken en dan moet je echt terug vallen op 4G internet van Vodafone. Reken daarom niet teveel op Wifispots!! Maar bedoel je onbeperkt datagebruik dan kan ik alleen maar zeggen dat Vodafone deze niet heeft. Max aan dataverbruik, incl. Ziggo abonnement korting, is 40GB per maand (ook best veel).

Omdat je klant bent van Ziggo ontvang je bij Vodafone gratis dubbele data en 5,- euro korting, elke maand, op een Red abonnement. Het Red abonnement geeft je dus 20GB aan dataverbruik, onbeperkt bellen en sms'en. Ga je nu over die 20GB heen dan zou je ook nog kunnen denken aan het Red SUPER abonnement, deze heeft 40GB per maand aan data.

Mijn advies is om langs een winkel te gaan van Vodafone of contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone om te zien of ze nog iets aan de prijs kunnen doen. Zeker als je met 5 abonnementen aan komt zetten. Het is het proberen altijd waard :sunglasses:

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, help je graag verder.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ronnie1971 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je hier even komt kijken of Vodafone iets voor jullie kan betekenen.
Bedoel je onbeperkt datagebruik of bedoel je echt onbeperkt wifi?

Onbeperkt wifi is via Ziggo mogelijk door Wifispots, je bent dan aangesloten op een groot netwerk van Ziggo en daarmee kan je gratis op Wifi. Alleen zullen er plekken zijn waar je deze niet kan gebruiken en dan moet je echt terug vallen op 4G internet van Vodafone. Reken daarom niet teveel op Wifispots!! Maar bedoel je onbeperkt datagebruik dan kan ik alleen maar zeggen dat Vodafone deze niet heeft. Max aan dataverbruik, incl. Ziggo abonnement korting, is 40GB per maand (ook best veel).

Omdat je klant bent van Ziggo ontvang je bij Vodafone gratis dubbele data en 5,- euro korting, elke maand, op een Red abonnement. Het Red abonnement geeft je dus 20GB aan dataverbruik, onbeperkt bellen en sms'en. Ga je nu over die 20GB heen dan zou je ook nog kunnen denken aan het Red SUPER abonnement, deze heeft 40GB per maand aan data.

Mijn advies is om langs een winkel te gaan van Vodafone of contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone om te zien of ze nog iets aan de prijs kunnen doen. Zeker als je met 5 abonnementen aan komt zetten. Het is het proberen altijd waard :sunglasses:

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, help je graag verder.
Ronnie1971
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onbeperkt data gebruik
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ronnie1971 wrote:
Onbeperkt data gebruik


En dit is wat Vodafone niet heeft :hushed:
Heb je dat ook echt nodig dan? Bekijk de laatste 6 maanden van je oude facturen eens om te zien of je wel echt zoveel gebruikt. Mij leert dat mensen altijd veel te veel datagebruik inkopen en nooit nodig hebben.

Maar als je echt gaat voor onbeperkt datagebruik, dan zal je toch naar een andere provider moeten kijken. 40GB is wel heel veel hoor 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je een aanbod willen betreft abonnementen met data, dan mag je hiervoor contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560 ( Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur).
ZIj kijken graag met je mee naar wat mogelijk is Ronnie1971
Kun je laten weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic