Red Essential abonnement Alleen-lezen Opgelost
Ik heb via de Media markt een abonnement afgesloten voor 14 euro. Nu krijg ik een factuur waarbij er een vast bedrag van 18 euro is afgeschreven. Hoe kan dat?
Welkom op de Vodafone Community
Ik heb via de Media markt een abonnement afgesloten voor 14 euro. Nu krijg ik een factuur waarbij er een vast bedrag van 18 euro is afgeschreven. Hoe kan dat?
Is er weer een storing bij vodafone mobiel? Kan weer niet bellen of smsen.
Goedenavond, ben nu al meerdere dagen bezig jullie te bereiken, maar helaas zonder succes...Wil namelijk mijn nummerbehoudcode doorgeven...Geen fijne start zo...
beste Vodafoneik heb eergisteren 5 euro op mijn prepaid kaartje gezet. de dag daarna heb ik een beetje op whatsapp en instagram gezeten en meer niet. ik wouw dus weer even kijken maar hij deed het nie...
Hi,Is het mogelijk en zo ja hoe kan ik wifi bellen op beidesim kaarten tegelijkertijd actief krijgen ?Nu is het op maar 1 sim kaart actief. Volgens de medewerkervan de vodafone winkel waar ik een paar...
Ik ga in november overstappen, maar heb de telefoon al ontvangen. Kan ik zonder problemen mijn huidige provider erin duwen totdat ik over ga
Volgende week ga ik op vakantie naar Noord-Cyprus en ik vroeg me af of het daar ook mogelijk is om gebruik te maken van mijn eigen internetbundel net zoals in de EU. Op de pagina met tarieven in het b...
HalloMisschien kan iemand mij helpen.Mijn dochter heeft een abonnement bij Vodafone . Deze staat op mijn naam i.v.m. leeftijd (15).Nu hebben wij de rekening gekregen van mei en nu moest 125 euro betal...
Goedendag,ik had een eenmanszaak in Nederland waarbij ik een zakelijk abbonement heb afgesloten.De eenmanszaak heb ik inmiddels beeindigd maar heb nu nog steeds een lopens abbonement tot november.Nu b...
Goedemorgen, Is het mogelijk om een dongel te gebruiken voor internet in het buitenaldn voor je telefoon? Ik ga een reis maken waarbij ik uit ervaring weet niet altijd te beschikken over wifi of inter...
Beste, Is het mogelijk om doorschakelen in te stellen vanaf vodafone site of door naar een telefoonummer te bellen, ipv vanaf telefoon zelf? Het gebeurt wel eens dat ik mijn telefoon vergeet .. Het zo...
Ik heb een LG G3 telefoon, 2 jaar oud. Sinds gisteren wordt hij na korte tijd behoorlijk warm. Ook valt het beeld regelmatig weg, de telefoon start zich dan uit zichzelf weer op, Ook loopt het scherm ...
Heb je altijd recht op 3 maanden onbeperkte data, ook bij verlening van een abonnement?
Ik ben nieuw bij Vodafone. Een eind april gedane bestelling ging niet door en is in overleg door Vodafone gecancelled , omdat de ingangsdatum niet op de gewenste datum kon plaatsvinden. Deze bestellin...
hallo, welke versie van de s9 wordt bij vodafone aangeboden? de exynos of snapdragon? dit ivm de snelheid van het toestel wat voor mij van toepassing is. dit kan niet vanuit amerika gehaald worden nee...
Hoi,ik wil mijn abonnement verlengen (nu met toestel, maar wil naar Sim only)ik ben alleen even benieuwd of dat nieuwe Sim only abonnement dan ook gelijk in gaat. Dit aangezien ik elke maand data te k...
Hallo,Sinds een paar weken horen wij een harde bromtoon in onze binnentuin en in huis. Het geluid is dusdanig hard dat wij hier niet van kunnen slapen. Na uitvoerig onderzoek zijn we er achter gekomen...
NIET TOGETHER VodafoneWat een top punt weer bij vodafone, wat nou TOGETHER. ben anderhalf uur aan het bellen (op dit moment in de wacht) sommige mensen weten niet eens dat het bij Vodafone er is ander...
Beste medeforummers,Er is veel te lezen de laatste tijd over buitenlandse nummers.Deze morgen om 07:30 werd ik gebeld door een Pools nummer. +48 784 983 297Ik neem dit soort nummer normaal gesproken n...
Ik wil graag verlengen maar wilde weten of ik er nog een extra voordeel uit kon halen
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |