Hallo Vodafone!
Toen ik onlangs mijn abonnement verlengde, kreeg ik een nieuwe multisim toegestuurd. Deze heb ik in mijn laptop gestopt. Maar sindsdien lukt het niet meer om verbinding te maken. Met de oude multisim deed ie het wel prima.
- Ik zie in Windows 7 rechtsonderin wel het netwerk staan: "voda NL" met 3 streepjes.
- Als ik daar op klik gaat hij verbinding maken. Dan krijg ik vrij snel de melding:
"Kan geen verbinding maken. Verbinding is mislukt".
Met een grote knop "problemen oplossen".
- Als ik voor die optie kies, krijg ik de volgende melding:
"De gegevensservice voor mobiele-breedbandapparaten is op deze locatie niet beschikbaar. Vraag uw mobiele provider om hulp als het probleem aanhoudt".
Het kan echter niet aan mijn locatie liggen, want ik heb het op verschillende plekken geprobeerd, waar ik met mijn smartphone gewoon 4G+ haal.
Ik heb de Vodafone klantenservice al gebeld en die medewerker heeft bevestigd dat de nieuwe multisim geactiveerd is en het dus gewoon zou moeten doen. Ook heb ik APN-instellingen gekregen, namelijk office.vodafone.nl met user :vodafone en wachtwoord: vodafone. Ook heb ik live.vodafone.com geprobeerd maar die doet het ook niet.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt!