Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internet Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw van Vodafone,sinds 2 of 3 dagen kan ik geen internet meer gebruiken. Terwijl ik toch voor 2GB per maand betaal.Ik ben ook niet buiten mijn bundel gegaan.Wat moet ik doen? of kunne...

Blackberry Curve 9360 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik weet het heeft niks met vodafone te maken maar ik hoop dat toch iemand me wil helpen. Indien het niet mag zal ik ook gelijk het bericht verwijderen.  Sinds gisteren heb ik weer een Blackberry ...

xTriesJJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5281 - Boxtel geen 3g Alleen-lezen Opgelost

Wederom geen 3g ontvangst in Boxtel sinds +/- 14.30

edwin16 door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

geen 3g in Hardenberg/Hoogeveen Alleen-lezen Opgelost

Sinds gister klant geworden, alleen geen 3g/2g ontvangst.Bellen/sms gaat goed.Ik kan wel handmatig netwerk 3g vodafone kiezen, maar erKomt geen verbinding. Wat is er loos?

avb1972 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel internet in Leersum 3956 Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Jullie maken reclame voor landelijke dekking van 4G.Ik ben woonachtig in Leersum.In leersum heb ik enkel hele trage GPRS of zelfs helemaal geen mobiel internet. Wanneer wordt dit opgelost? ...

henk004 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi iPhone 4s Alleen-lezen Opgelost

Het bekende probleem dat je WiFi niet meer aan kan heb ik al ondervonden hiervoor is mijn toestel al voor in reparatie geweest bij jullie in januari. Maar nu heb ik het volgende probleem! Hij maakt nu...

Robbertk door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xpedia Z3 Alleen-lezen Onopgelost

Hi. Mijn enige vraag, komt de Sony Xperia Z3 binnenkort uit en het de moeite waard is om daarop te wachten met het verlengen van mijn Abbo? Vodafone twitter raadde aan om dit forum te raadplegen. Rudy...

oude vodafone360 bestanden opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, een paar jaar geleden heeft vodafone geprobeerd op vodafone360 uit te rollen, onder andere met het Samsung toestel H1. ik had zo'n account, kan ik mijn bestanden ergens terug vragen? aangezien ...

acolyte door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2225 Katwijk Geen bereik GSM + 3G [Werkzaamheden] Alleen-lezen Opgelost

Sinds 14 juli 's middags geen bereik, heel soms 1 streepje op meerdere toestellen met verschillende Vodafone sims. KPN en T-Mobile netwerk doen het prima. Met iPhone 4S een netwerkscan gedaan met als ...

baie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuw abonnement - geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Vandaag 080814 zou mijn nieuwe Vodafone abonnement ingaan. Helaas herkent het Vodafone netwerk mijn sim kaart niet...Vanmiddag reeds gechat met medewerker van Vodafone. Er zou een storing zijn die all...

selma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms tijdelijk wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

hallo,gister zou mijn abonnement in gaan. Ik heb mijn simkaart in mijn 5c gedaan en geprobeerd mijn vodafone aan te maken. Dit lukt steeds maar niet. Ik heb van alles geprobeerd dus ook instellingen>b...

demihoorn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s5 en nissan conect Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Sinds een week of 2 heb ik een samsung galaxy s5. Als deze gekoppelt is via bluetooth met nissan conect,merk ik dat als ik handsfree wil bellen, dat niet alle nummers overgenomen zijn. Is dat n...

Strepen in scherm (zelfs na reparatie dynafix) Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone Ik weet dat dit niet de ideale manier is om in contact met u te komen maar ik heb momenteel geen andere mogelijkheid. Ik heb een iphone 5 en in juni had die een aantal problemen zoals...

Mer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6243- Blox niet aanzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik problemen twee dagen een extra Internet Blox aan te zetten, maar ik krijg steeds een SMS dat dat in verband met een technische storing niet kan. Ik zou graag horen als deze storing verholpen is.

joyceke95 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone geeft extra Databundel niet weer? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Scherp L abbonnement met als extra de "Scherp Large 500 MB extra".Ik zie deze 500 MB extra echter niet terug in mijn verbruik/tegoed, niet op de site, maar ook niet in de app. Hoe kan ik nu...

birdiebnl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone abbo met Blackberry Blox Alleen-lezen Opgelost

Hi lieve forum posters van Vodafone!  helaas is sinds gisteren mijn telefoon overleden, en je raad het al... Te vervelend, en omdat ik nog niet het voldoende budget heb om nieuwere telefoon te kopen ...

xTriesJJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkproblemen Leimuiden Alleen-lezen Opgelost

Door het wegvallen van een Vodafone mast in Leimuiden kunnen Vodafone klanten een slechtere netwerkdekking in het dorp ervaren. Vodafone heeft de mast in september 2013 op inactief gezet omdat de loca...

Netwerk-info door Gedreven Meedenker
  • 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

resterende gebruikskosten bij einde abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, mijn abonnement is onlangs afgelopen bij jullie waarna ik ben overgestapt op ziggo, hiervoor is mijn nummerbehoud aangevraagd, nu brengen jullie in de laatste eindafrekening bijna 100 ...

Apart verbruik zonder toestemming Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort een HTC One M8. Deze heb ik meegenomen op vakantie naar Hongarije. Ik heb een Alles-op-reis ding in mijn abonnement waarmee ik voor een bedrag 35 MB internet heb op een dag in...

procx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen