Anoukkkh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik 4 maanden voor het einde van mn contract overstappen naar sim only van hollandsnieuwe?

Ik wil graag overstappen naar een sim only van hollandsnieuwe, het is een onderdeel van vodafone. Dus vraag me af of dat voor einddatum van contract kan en hoe dat zit met nummerbehoud en zonder extra kosten
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Je moet Hollandse Nieuwe toch echt zien als een apart bedrijf. Dus dezelfde voorwaarden gelden bij overstap naar Hollandse Nieuwe, als naar bijvoorbeeld KPN.
Over 4 maanden eindigt jouw abonnements-overeenkomst bij Vodafone. En tot die tijd (vier maanden) zit je nog aan Vodafone vast.

Bij Hollands Nieuwe een (digitale) aanvraag doen met nummerbehoud, kan vanaf zestig dagen voor de einddatum van je huidige Vodafone abonnements-overeenkomst.
Dat is vanzelfsprekend zonder kosten (gratis).

Wel is het mogelijk dat je in de "overstapmaand" dubbele abonnementskosten zult moeten betalen. Dit omdat Vodafone alle kosten pas op de allerlaatste faktuur verrekend.
Dus in de "overstapmaand" betaal je abonnementskosten aan zowel Vodafone, als aan Hollands Nieuwe.
En Vodafone verrekent die abonnementskosten (die je teveel hebt betaald) pas een maand later op de eindfaktuur.

Succes !

Netwerker
Schreutelkamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn abbonement verloopt eigenlijk 8 september maar ik kon toendertijd al 4 maanden van te voren een andere telefoon uitzoeken en dat heb ik toen gedaan. Nu is mijn vraag kan ik dan 8 mei een nieuwe telefoon uitzoeken als ik bij vodafone blijf?

Alvast bedankt!

Gr. Marsha.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
He @Schreutelkamp,

Als eerste welkom op ons Forum en bedankt voor je registratie 🙂

Je kunt je abonnement inderdaad vier maanden voor de einddatum verlengen. Als de einddatum nu nog steeds 8 september is, kan dat inderdaad per 8 mei.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic