big_kcz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Multisim en Red Together

Ik mag mijn contract verlengen en zit te denken aan Red Together. Ik wil graag mijn multisim behouden. Op Vodafone staat gelukkig het volgende: Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen. Daarop heb ik vervolgens een Vodafone medewerker gesproken en die gaf aan dat Red Together ook een Red abonnement is. En dat multisim dan wel zou moeten werken. Na navraag te hebben gedaan bij haar collega's was deze combinatie toch niet mogelijk. Kortom deze informatie op de Vodafone website is tegenstrijdig en zorgt voor onduidelijkheid. Gezien het aantal vragen/problemen dat de multisim opeens niet meer werkt icm met red together kan ik dat goed begrijpen. Het lijkt me ook het meest luxe abonnement waar opeens allerlei beperkingen aan zitten.
Ik heb zelf de multisim nodig omdat ik deze in een mifi heb zitten in een vakantiehuisje en onder andere een slimme thermostaat daarmee kan uitlezen. Als ik een red together zou nemen komt er 15 euro bij voor één multisim en dat hoeft voor mij niet. Ik hoop dat Vodafone deze optie in de toekomst wel beschikbaar stelt en dat deze informatie wat duidelijker op de site komt te staan.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi big_kcz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend dat je eerst tegenstrijdige informatie hebt gekregen. Maar deze laatste info is wel juist, op de Red Together zit GEEN Multi Data Simkaart. Wat je zegt, op de website van Multi Data Sim is het niet duidelijk dat de Red Together niet in het rijtje past met alle Red Abonnementen. Een beetje slordig en misschien kan Sharon hier een balletje opgooien bij de website afdeling en willen ze deze info een klein beetje aanpassen. Zou mooi zijn dat er bij staat: m.u.v. Red Together. Dan is het gelijk voor iedereen duidelijk 🙂

Alleen op deze website pagina heb ik kunnen vinden dat het niet mogelijk is: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

(daar staat: Het is niet mogelijk om MultiSim aan te vragen bij een Red Together abonnement. Maak je momenteel gebruik van MultiSim en stap je over op Red Together? Dan wordt je tweede simkaart gedeactiveerd.)

Maar goed, een mooi puntje van aandacht voor Vodafone! Bedankt in ieder geval en jammer dat dit abonnement dan niet is wat je zoekt. Is een plaatselijke SIMkaart van een provider al daar niet een oplossing? Misschien een prepaid kaartje?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad Op alle Red abonnementen is een multisim mogelijk, behalve bij het Red Together abonnement.
Dit is omdat het Red together abonnement onder meerdere mensen gedeeld kan worden.
Namens Vodafone mijn excuses voor het mededelen van de verkeerde informatie!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over? Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik heb begrepen dat Vodafone de testen gaan aanpassen zodat het voor iedereen wel duidelijk op de website staat. Gelukkig maar, dus heeft deze topic toch nog bijgedragen aan iets positiefs 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. Geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic