Hoi
big_kcz Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend dat je eerst tegenstrijdige informatie hebt gekregen. Maar deze laatste info is wel juist, op de Red Together zit GEEN Multi Data Simkaart. Wat je zegt, op de website van Multi Data Sim is het niet duidelijk dat de Red Together niet in het rijtje past met alle Red Abonnementen. Een beetje slordig en misschien kan
Sharon hier een balletje opgooien bij de website afdeling en willen ze deze info een klein beetje aanpassen. Zou mooi zijn dat er bij staat: m.u.v. Red Together. Dan is het gelijk voor iedereen duidelijk
🙂Alleen op deze website pagina heb ik kunnen vinden dat het niet mogelijk is: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml
(daar staat: Het is niet mogelijk om MultiSim aan te vragen bij een Red Together abonnement. Maak je momenteel gebruik van MultiSim en stap je over op Red Together? Dan wordt je tweede simkaart gedeactiveerd.)
Maar goed, een mooi puntje van aandacht voor Vodafone! Bedankt in ieder geval en jammer dat dit abonnement dan niet is wat je zoekt. Is een plaatselijke SIMkaart van een provider al daar niet een oplossing? Misschien een prepaid kaartje?