Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

prepaid saldo Alleen-lezen Onopgelost

Saldo prepaid ineens van euro 20 naar 0. Kan dit verbruik bij gegevensgebruik niet terug vinden. Kunt u zien waaraan dit saldo is verbruikt?Wat heb ik verkeerd gedaan, of welke instelling dient te wor...

bergers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

eenmalige kosten betalen Alleen-lezen Opgelost

Hi,Ik vroeg me af of ik de eenmalige kosten direct moet betalen bij het afsluiten van een abonnement, bijv. de toestelkosten, aansluitkosten en thuiskopieheffing? Ik hoor het graag

Abonnement verhogen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn abonnement verhogen omdat ik toch niet genoeg mb's blijk te hebben als dat ik gedacht had. aangezien de klantenservice nu niet meer bereikbaar is, dacht ik dat er misschien een ander...

Nobbere door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Mate 10 Pro Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik zag dat jullie nu tot en met 8 april die kortingen geven.Echter kan/mag ik pas verlengen op 10 april, heb ik dan net pech of zit er nog wat speling in?Ook had ik de vraag vanaf wann...

Hanzaman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

100% extra beltegoed ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Vandaag heb ik een SMS ontvangen met de melding 100% extra beltegoed als ik binnenkort 30 dagen beltegoed opwaardeer. Ik heb vandaag beltegoed opgewaardeerd, maar ik heb geen 100% extr...

Misha door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart platinum 7 freeze Alleen-lezen Opgelost

Hoi, sinds enige dagen 'bevriest' het scherm van mijn smart platinum 7 van nog geen jaar oud meerdere malen per dag. Op random momenten. De enige manier waarop ik hem dan weer aan de praat krijgen is ...

Jojok door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Ziggo naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben afgelopen maand van Ziggo naar Vodafone overgestapt, gelokt door alle Ziggo extra's, en nu lees ik dat Ziggo abonees vanaf september automatisch over gaan en dan nog een betere deal krijgen met...

Birkhoff door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Naam verwijderen uit My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om een oude gebruikersnaam uit My Vodafone te verwijderen?Bij mij staan er twee namen, beiden van mezelf.Eén van de twee hoort bij een oud abonnement, wat jaren geleden al verlopen is.

Beveiligingspatches Samsung S7 komen maar eens per kwartaal Alleen-lezen Opgelost

Op het moment dat ik dit schrijf haal ik op mijn Vodafone-branded Samsung Galaxy S7 - eindelijk - weer eens een update binnen, dat is voor het eerst sinds eind januari / begin februari toen de beveili...

DennisPl door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tijdelijk extra data YOU bundel prepaid Alleen-lezen Onopgelost

HoiIk zie net in mijn vodafone app dat er nu voor de maandbundels tijdelijk verdubbeling van data is.Hoelang is deze actie nog? groetRené

rene16 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S7 update Nougat? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze week de galaxy S7 binnen. Volgens mij is de uitrol van Android 7.0 Nougat vanaf begin maart begonnen.Maar mijn toestel geeft aan geen updates te hebben. Echter draait hij op Android 6.Hoe k...

Red Essential met Multi Data Sim in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een tijdje een Red Essential met Multi Data Sim: 1 sim in mijn Samsung J7, de 2e sim in een tp-link 4G Mifi router zodat ik onderweg ook met mijn Ipad/Laptop kan internetten. In NL werkt dat...

Hillpet door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IPhone niet meer op 2G/GSM te zetten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds de carrierupdate van een tijd terug, kan ik mijn iPhone niet meer instellen op 2G. Ik kan enkel kiezen voor 3G en 4G, terwijl het in sommige dorpen een gigantische battery drain voorkomt ...

Bellen naar de US met Red Pro Select + USA/Canada package Alleen-lezen Onopgelost

We staan op het punt om een Red Pro Select abonnement af te sluiten en omdat de gebruiker regelmatig naar de USA belt, overwegen we een extra bundle toe te voegen. Vallen gespreken vanuit NL naar de U...

Telefoon bij abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een abonoment met telefoon koop in de Vodafone winkel krijg ik mijn telefoon dan gelijk mee als hij op voorraad is?

Rick2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement op mijn naam zetten en vervolgens switchen Alleen-lezen Opgelost

Dit is mijn situatie: Ik heb een abonnement zonder telefoon tot 31-08-2019 lopen op de naam van m'n moeder (verwent nest alert ik weet het), maar ik kan nu telefoonkosten declareren op de zaak. Dit is...

Sejobas door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung galaxy s9 Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vriend en ik hebben 1 of 2 weken geleden een abbonoment afgesloten met de telefoon Samsung galaxy S9maar wanneer kunnen we deze ongeveer verwachten ?

Shamira96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelheid Prepaid lager dan abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Wij zitten er aan te denken om straks alles in 1 te nemen en dan bedoel ik dus Ziggo en Vodafone. Ziggo is TOP, daar zijn we heel tevreden over. Maar nu is de vraag, willen we overstappen naar Vodafon...

Energieboy door Super Expert
  • 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

PUK code Alleen-lezen Opgelost

Ik heb helaas te vaak een verkeerde pincode ingevoerd en mijn Sim is op dit moment geblokkeerd. Zou graag mijn PUK code willen aanvragen. Ik heb nog geen Vodafone account en deze kan ik alleen aanvrag...

Mo-ud door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen