Leuke gedachten Zoeduk, maar ook jij weet niet hoe het zit, en ik ook niet he! Laat dat duidelijk zijn 😉. Het kan ook maar zo zijn dat Vodafone met Apple een afspraak heeft en dat ze het nog niet mogen melden. Ook KPN heeft afspraken gemaakt met Apple en mocht op een bepaalde datum het bericht naar buiten brengen. Misschien is dit ook wel zo bij Vodafone en hebben ze de boot gemist om als eerst te zijn en duurt het wat langer allemaal. Hoe dan ook, we weten het allemaal niet en speculeren er lekker op los.
Laat ik zeggen, vanuit mij zelf, als je graag een Apple Watch wil gebruiken met Cellular dan ben je nu aangewezen op T-Mobile en KPN. Als je nu kan overstappen, je contract is klaar bij Vodafone, en je wilt echt nu de Apple Watch gebruiken met Cellular, stap dan nu over. Zo simpel is het 😊. Als Vodafone met deze optie komt dan zal het pas in Q1 zijn en misschien ook nog wel later. Maar ja, ze kunnen ook net zo goed morgen opeens een bericht naar buiten brengen dat ze het 1 januari gaan leveren. Zeg het maar, niemand weet het, en de persoon die het weet, die zegt niets en wacht. Ja, dat kost ze klanten, dat klopt. Dus best dom van Vodafone! Vrienden van mij zijn daardoor ook overgestapt en ik geef ze gelijk.