Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,619Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

ID fraude Alleen-lezen Opgelost

Onlangs is er, zowel bij mij als mijn vrouw, fraude gepleegd met mijn ID en bankgegevens. We wonen op verschillende adressen en maken gebruik van eigen bankrekeningen. De enige plek waar recentelijk, ...

Red Together gebruiken in auto modem Alleen-lezen Opgelost

Beste, Is het mogelijk als je een RED Together hebt om deze dan ook aan je auto modem te koppelen? Het betreft een Ford Kuga met fordpass connect modem. alvast bedankt voor jullie feedback. DutchDave2...

nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Hoi mijn kpn abonnement is vandaag geëindigd door me ouwe werkgever kan ik dan nog dat nummer over nemen naar jullie? ik ben ook al klant bij ziggo dus dat zal mooi zijn anders zou ik helaas een ander...

Telefoon met nr behoud Alleen-lezen Opgelost

Heb meer mensen dat ze na twee weken besteld te hebben en dit enkel keren opnieuw moest omdat het niet loopt bij Vodafone dat ze na 15 dagen zegen ja kan nog 5-10 werkdagen duren vindt dit maar vreemd...

Geen bereik buiten de deur sinds kort Alleen-lezen Opgelost

sinds kort heb ik geen bereik meer zodra ik de deur uit stap, geen berichtjes geen telefoon geen mail geen nieuws

poede door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Naar buitenland bellen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer vanaf mijn mobiele telefoon naar een nummer in Engeland te bellen. Helaas krijg ik de melding dat het nummer geblokkeerd is. Ook vanaf mijn vriendin haar telefoon deze melding. Gebruik ik d...

ab Alleen-lezen Opgelost

Aaaa

Mehmedali door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Upgrade dataverhoging Red abonnement Alleen-lezen Opgelost

Waarom heeft mijn vrouw wel die extra up upgrade gekregen en ik niet? We hebben hetzelfde abonnement. Namelijk Red. Las dat het iets met datum afsluiten contract te maken had? Zij gebruikt de data nam...

4G snelheid laag Alleen-lezen Opgelost

Mijn 4G snelheid vind ik nogal al laag op mijn iPhone 5SE HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAAR HET AAN KAN LIGGEN. HEB HET OPGEMETEN MET SPEED TEST. ZIE FOTO

Yes man door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incorrectly issued invoice 315099550659 Alleen-lezen Opgelost

Dear Sir/Madam, I am contacting you in relation to invoice no 315099550659. Please note that the amount of VAT 268.84 is incorrectly calculated. Net 1,280.77 gives 268.96 Euro (VAT) and not 268.84 Eur...

VoWifi Motorola One Vision Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik gebruik een Motorola One Vision met Android One (op basis van Android 10). Het toestel ondersteunt VoWifi en als ik een simkaart van bijv. Simpel plaats dan kan ik de opties daarvoor ook aan...

JosV door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Mijn telefoon blijft hangen en is super warm Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Mijn telefoon blijft hangen op een zwart scherm, doet niks meer en is super warm

merlin96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelnr: 315676751 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net de Galaxy S20+ besteld en heb gevraagd om de blauwe kleur, nu staat er op de nota dat het de grijze wordt. Kunt u dit s.v.p. omzetten naar blauw?

Forum account verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Vodafone forum account kan verwijderen?

door Niet van toepassing

van Stamgast naar raadgever en weer terug Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone Moderators, Ik kreeg bericht dat me profiel naar Raadgever is veranderd en nu weer terug is gezet. Gaat er iets mis in de systemen. Ik snap hem even niet ?

Dave- door Raadgever
  • 130 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 40 Likes

SMS nietontvangen Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanmorgen ontvang ik geen SMS berichten. Klantendienst opgebeld maar na een tijdje is de verbinden verbroeken en ben ik nog steeds niet geholpen. Werd ook niet teruggenbeld wat ik uitermate slor...

Radj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon los bestellen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Kan ik ook een iPhone 11 als een los toestel bestellen bij jullie? Mvg Marten Pol

Martenpol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel met abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Het is misschien een domme vraag, maar als ik een iphone 11 koop met abonnement en alles heb afbetaald en na 2 jaar mijn abonnement is afgelopen. Mag ik dan de iphone 11 ook gewoon houden en wa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen