Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Re: Dataverbruik help a girl out Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb hier nog een aantal tips, mocht je een iPhone hebben https://community.vodafone.nl/xokyu66525/board/message?board.id=tipsvanvodafone&message.id=5742#M5742

Telefoon claim Alleen-lezen Opgelost

Dag Vodafone, een tijd geleden heb ik een claim ingediend via Consumentenbond in verband met all in abonnementen die ik destijds heb gehad. Intussen is deze zaak naar de afhandelingsfase, echter heb i...

GEEN ONBEPERKT INTERNET ! Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben onlangs overgestapt naar Vodafone omdat ik hoorde dat vodafone ook een onbepertke data abbonement beschikbaar had gesteld. Maar helaas krijg ik niet wat er is beloofd. Wanneer mijn dagelijkse 5...

Voicemail box resetten Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Via de website van Vodafone lukt het mij niet om mijn voicemail uit te schakelen. Via 12330 krijg ik te horen die dat het niet mogelijk is. Kan iemand mij helpen om mijn voicemail uit te schake...

4g Alleen-lezen Onopgelost

4g werkt niet op mijn nieuwe samsung a42. Op mijn vorige galaxy s10 probleemloos. Heb inmiddels alle samsung tips uitgevoerd, zonder succes.

Ziggo Alleen-lezen Opgelost

mijn Vodafone account is gekoppeld aan mijn Ziggo account en daarom hebben we, als het goed is, toegang tot HBO. Alleen gebruiken we dat nooit. Nu weet ik dat je ook kan kiezen voor extra sportkanalen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen