Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had erg genoeg hetzelfde probleem. Super irritant om er op een fout moment achter te komen.
De vraag bij ING gelegd en ook toegelicht dat ik alle trucjes al had geprobeerd zoals de app herinstalleren buiten WIFI om, 4G instellingen wijzigen waarbij inlog en wachtwoord op de 4G als "vodafone" ingesteld zou zijn etc. Niets hielp. 2 weken later een mail van ING gekregen en het heeft het probleem opgelost. Hun stappenplan was:
Standaard is de volgende optie ingesteld, namelijk: ‘4G, 3G en 2G’.
Kies hierbij alleen voor: ‘Alleen 3G’ (of 3G/2G).
Vervolgens kunt u het menu van de instellingen verlaten.
Open de Mobiel Bankieren App. Let op! Het kan zijn dat u nog steeds de melding ‘Geen netwerk’ krijgt, maar dit heeft te maken met het feit dat het 3G netwerk officieel niet meer beschikbaar is bij Vodafone.
Sluit vervolgens de Mobiel Bankieren App.
Ga opnieuw naar ‘Instellingen’ van uw telefoon om vervolgens weer naar ‘Voorkeurs netwerk type’ te gaan.
Switch vervolgens terug naar de optie: ‘4G, 3G en 2G’.
Verlaat wederom het menu van de instelling.
Open opnieuw de Mobiel Bankieren App. De app zal nu ook werken via uw 4G netwerkverbinding.
Klinkt heel raar, en ook onder het mom van "Waarom zou dit wel werken, en de telefoon opnieuw opstarten niet??". Geen idee. Maar dit heeft bij mij geholpen.
Kan met mijn motorola weer zonder wifi in de ING app!
Hallo een update van mijn kant, Hollands nieuwe is akkoord gegaan met tussentijds beëindigen van mijn contract dat liep tot feb 23. Ik zit sinds vandaag op T-Mobile provider en alles doet het weer. Ik heb hierbij de Consumentenbond ingeschakeld en een officiële brief gestuurd naar hollands nieuwe dat ze binnen twee weken het probleem moeten oplossen. Ze geven toe dat dit probleem niet snel opgelost wordt en zijn daarom overstag gegaan. Tip dus: stuur een brief naar voorbeeld van wat ik eerdere postte en schakel de Consumentenbond in. Succes!!!
Ondanks herhaaldelijke verzoeken heb ik helaas nog steeds geen nieuwe update. We blijven dit escaleren, maar snap ook heel goed jullie wantrouwen. Ik hoop spoedig meer nieuws te hebben.
@Alex Vodafone/Hollandsnieuwe dwingt mij nu eigenlijk om via openbare (onveilige) wifi netwerken te bankieren met de Ing app. Dekt Vodafone ook de eventuele gevolgschade hiervan?
Beste Alex kunnen jullie niet gewoon kijken bij de instellingen van Vodafone Duitsland en deze toepassen hier in Nederland het kan toch allemaal niet zo moeilijk zijn maar jullie doen moeilijk denk simpel zoals ik zeg kijk naar de instellingen van Duitsland
Hallo Alex, heeft het probleem alleen met Motorola toestellen te maken? Aangezien de moto G30 mij al helemaal niet bevalt ben ik nu aan het kijken voor een toestel van Oppo.
Hoe gaat ie met het escaleren!! Lekkere collega's heb je. Maar ze zijn natuurlijk hard aan het werk om het probleem op te lossen. Zo hard zelfs dat na jouw escaleren ze geen tijd meer hebben om uberhaupt met jou te communiceren over hun gigantische voortgang die ze maken. Fijn om te lezen dat je ons wantrouwen zo lekker begrijpt.
Gewoon melden dat een door jullie op te lossen probleem niet opgelost gaat worden en dus schijt hebben aan klanten is ook een optie natuurlijk. Dat is misschien nog wel duidelijker dan dit hele onzinnige gedoe met geveinsde support/service.
Vandaag even in Duitsland geweest. Inloggen bij ING geen enkel probleem. Ook ergens inloggen met DigiD is in Duitsland geen enkel probleem. Het lijkt echt op nalatigheid van Vodafone. Ben eigenlijk benieuwd of andere providers/ netwerken daar ook last van hebben. Overweeg om over te stappen.
Naja, escaleren op mijn werk betekend het de knappe koppen optrommelen. Extreme stromingen (electrische) duren ook niet langer dan 24 uur, of dan is de oorzaak bekend en moet het onderdeel komen.
Het is gewoon een storing en Vodafone zou dit ook binnen een dag moeten kunnen localiseren. Volgens mij loopt dit al sinds oktober, dus dan zie je wel hoe belangrijk de klant is!
Maandag op dinsdag nacht was er een storing bij Vodafone, geen internet. Had de hoop dat er een oplossing was gevonden maar helaas, was gewoon een storing die in 2 uur was opgelost....
Bij Vodafone duurt het al 1,5 jaar!!!! En nog steeds geen oplossing of reactie behalve "we zijn er mee bezig". Wat een farce! Misschien op LinkedIn kijken wie er verantwoordelijk is voor customer support
Ik was de afgelopen weken net over de grens zowel in Duitsland als Belgie. Zodra je de grens over bent en Vodafone NL geen provider meer is werkt alles probleemloos !! In Nederland geen ING App, geen MijnING, geen Ziggo webmail en heel veel sites die traag reageren.
Ik zie dat dit probleem nog steed of al weer op de status OPGELOST staat. Dit helpt natuurlijk niet. SVP de status weer corrigeren en niet weer steeds op opgelost zetten.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...