Het probleem wordt groter ipv kleiner…
Toen ik meldde dat mijn problemen met de ING app van juli weer terug waren had ik niet gemeld dat ik ook niet op de ZIGGO webmail kon inloggen. Dit was enige tijd het geval, maar net weer verholpen. Ik had kort daarvoor contact met Vodafone gehad over de problemen met ING en ZIGGO en dacht dat dit de reden was dat de webmail weer bereikbaar was.
Vandaag bekeken wat de stand van zaken was. Ik kan nog steeds niet inloggen op de ING app, Ik kan weer niet inloggen op de ZIGGO webmail. En ik kan ook niet inloggen op de website van Bonsport. Dit heb ik eerder gelezen bij de melding van Albert 1 ook over ditzelfde probleem. Ik kan helaas niet reageren op zijn melding, omdat mijn e-mailadres niet geverifieerd is ?!
Inmiddels van ING KIA nog geen reactie gehad.
Gisteren nog met Vodafone gesproken, zij verwijzen naar Motorola.
Motorola gesproken en zij adviseren om de ontwikkelaar van de ING app te mailen. En dat is natuurlijk ING zelf. De cirkel is rond en ik word hier heel verdrietig van.