Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

bundel geldig tot? Alleen-lezen Opgelost

hallo het is nu 18 juni 22:19 mijn bundel is geldig tot 19 juni verloopt hij binnen 2 uur of pas de volgende dag om 23:59?

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Maar ik krijg deze nieuwe simkaart niet geactiveerd, wat kan ik doen? Groetjes, Laura

m2m communicatie Alleen-lezen Opgelost

Goede middag, Wij hebben een systeem dat met op locatie geluids meet en deze data naar een website post. nou is vannacht op diverse plekken in nederland dit systeem ermee gestopt. De server draait nog...

Arjuna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kapotte telefoon na twee weken - garantie? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, mijn telefoon is deze ochtend kapot gegaan, ik heb mijn telefoon net twee weken en het is mij niet duidelijk of ik garantie heb, waar kan ik dit checken? (Inloggen op MyVodafone lukt niet)

0livierr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail instellen Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik mijn voicemail instellen? Alle nummers lijken geblokkeerd

magnus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Doneren mb Alleen-lezen Opgelost

Vanaf wanneer kan ik zelf kiezen hoeveel mb per keer kan doneren. Ik heb maandelijks iets van 5gb over wat ik graag zou willen doneren maar als ik dat per 50mb moet doen duurt dat veel te lang

Pga90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Levering iphone 11 Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb vandaag officieel 7 dagen geleden mijn telefoon besteld(5 werkdagen). Ik heb ervoor gekozen om hem in de winkel te laten leveren. Wanneer komt die ongeveer? Hebben jullie er meer informati...

veere door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

bellen Leidschenveen Den Haag slecht Samsung S20+ Alleen-lezen Opgelost

ik heb al eerder deze klacht geuit waarop ik uiteindelijk te horen kreeg dat het was opgelost. Dat was de eerste verbazing. De tweede kreeg ik vandaag per mail. Een gedeelte daaruit: We zijn aan de sl...

AnjaNB10 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoe ontkoppel ik mijn vodafone account van mijn Ziggo account? Kan iemand mij hier aub mee helpen. Mvg, Dilek

dilek door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

MulitiSim na abo upgrade Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mij Sim-Only abo aanpassen om zo meer GB aan data te verkrijgen. Hoe gaat dat met mij extra Muliti Simkaart? blijft deze actief en kan ik deze blijven gebruiken?

bertus14 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Case afgehandeld; probleem niet opgelost Alleen-lezen Opgelost

Sinds 1 maart loopt er een case omdat mijn verbruik niet op de juiste wijze wordt weergegeven in de app. Men is er dus inmiddels meer dan 3 maanden mee bezig. Ook op dit forum heb ik al eens het probl...

Arnor door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Ondersteunt Vodafone eSIM op een iPhone SE? Alleen-lezen Opgelost

Ik overweeg een iPhone SE aan te schaffen maar alleen als Vodafone een eSIM ondersteunt. Any ideas?

LenS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betwisting gebruik mbs. Alleen-lezen Opgelost

L S. Vandaag heb ik in 1 dag meer dan 450 mb's gebruikt. Dir heb ik nog nooit zo meegemaakt en vind het onverklaarbaar. Kunt u mij duidelijkheid geven s.v.p. Met vriendelijke groet, Louis Klasen

Ludovicus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht bereik Alleen-lezen Opgelost

Krijg als ik wil bellen steeds in beeld niet aangemeld bij netwerk.

Geertje44 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone netwerk Alleen-lezen Opgelost

Als ik op mijn smartphone mobiele netwerken opzoek, dan zit Vodafone er niet bij hoe krijg ik contact met Vodafone netwerk?

(Opgelost 15-06) Storing op Vodafone netwerk is opgelost Alleen-lezen Opgelost

Vanochtend was er een storing in ons Vodafone netwerk. Hierdoor had een deel van onze zakelijke klanten geen internet en vaste telefonie. Voor een klein deel van de klanten waren er ook problemen met ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Tele2 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van Tele2 naar Vodafone. Nu blijkt dat ik niet gebeld kan worden door iemand met een Tele2-abonnement. Kan hun zelf wel bellen. Iemand een idee waar dat ...

Leenhof door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

terugbetaling Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb vorige week donderdag een bestelling gedaan voor een iPhone XS en had gedaan dat ik 18+ was nu kon ik de telefoon dus niet aanemen. Ik heb hiervoor wel €149,69 betaald en die heb ik dus no...

Oude simkaart omtuiren Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een nieuwe mobiel waar mijn oude simkaart niet in past. Ik probeerde net 0800-0094 te bellen zoals op de site staat maar krijg geen gehoor. Hoe kan ik de nieuwe simkaart anders aanvragen...

Helena7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beveiliging - VPN verbinding noodzakelijk? Alleen-lezen Opgelost

Is het noodzakelijk een VPN verbinding te hebben buiten mijn beveiligde Wifi netwerk

Frans520 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen