Hierbij waarschijnlijk de zoveelste met een vergeten mobile protect pincode. Ik ben een beetje onthand omdat ik mijn nog perfect werkende mobiel niet kan gebruiken door het plotseling tussenbeide komende Mobile Protect.
Ik weet de pincode niet, het e-mailadres waar Mobile Protect een andere code naar wil opsturen klopt niet, ik zit in België en heb een Belgische simkaart waarmee ik de klantenservice in Nederland niet kan bellen omdat ik daar ander tegoed voor moet aankopen, op facebook reageert niemand en de chat is al de hele dag offline. My Vodafone zegt:
- Er is iets fout gegaan. Probeer het nog eens of neem contact op met onze klantenservice
en de
https://protect.vodafone.nl/Home-site zegt 'Het ingevoerde mobiele nummer is niet in het juiste formaat. Gelieve invullen zonder landcode +31(0).' terwijl ik mijn nummer op alle verschillende manieren heb ingevoerd, met 06, zonder 0, zonder 06, het maakt allemaal niet uit.
Kan iemand mij alstublieft assisteren? Ik zou zeer graag mijn mobiel weer willen gebruiken.