JesseJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Microsoft Lumia 950

Er is een nieuw Lumia topmodel uit. Namelijk de Lumia 950 (en 950xl).
Ik wacht al een tijdje op dit toestel. Microsoft zegt dat de verkoop in November start.
Wanneer kan ik dit toestel verwachten bij Vodafone (Als "branded" toestel)?
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Leuke vraag . Ik las in plaats van Microsoft toch nog Nokia :(. Gaat niet bij mij wennen, maar goed! Op dit moment zijn er geen Lumia toestellen te vinden in de online webshop. Of de Lumia 950 in de winkel komt te liggen is bij mij nog niet bekend (misschien dat andere dit even kunnen researchen).
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie wel dat je het in combinatie kunt doen via andere websites met een Vodafone abonnement. Via onze eigen website is helaas nog niks terug te vinden. Maar ik denk dat hij wel komt. Aangezien de andere toestellen ook via Vodafone verkocht werden.
JesseJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er helemaal niets van te zeggen? " Als hij niet in de webshop staat hebben we hem niet" is het antwoord wat ik in de winkels krijg.
Als de andere merken met een nieuw model komen ligt deze al vaak binnen enkele weken in de winkels. En is de exacte leverdatum vaak al gelijk bekend.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
JesseJ we verkopen het toestel momenteel niet. Of dat in de toekomst wel zo is, kan ik helaas niet zeggen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
JesseJ we verkopen het toestel momenteel niet. Of dat in de toekomst wel zo is, kan ik helaas niet zeggen.
Anonymous
Niet van toepassing
ik denk dat je het met een keer wel duidelijk maakt of is dit nog een extra bevestiging:P..... check check dubbel check
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic