Dit is mijn verhaal van mijn verschrikkelijk slechte ervaring bij vodafone :
Op 27-10 bestelde ik mijn IPhone 7Plus Black 128GB
Uitleveren stond toen volgens mij nog op 10-11, dit klonk natuurlijk prima dus er was verder niks aan de hand. Vanaf toen ging het bergafwaarts, elke week werdt de leverdatum weer verzet totdat het 19-12 was.
Ik had nog steeds niks ontvangen van Vodafone. Alleen het bericht: Beste klant we zijn je niet vergeten... blablabla
Op 2-01 (na +-70 dagen wachten) belde ik na veel stilte vodafone op en vroeg ik mijn oderstatus op. Een meisje genaamd Sandra vertelde mij dat mijn order klaar lag voor afleveren.
Daarna heb ik de leverancier van Vodafone gebeld en zeiden ze dat ze de iPhone nooit hadden ontvangen. Toen belde ik Sandra weer en praatte zij er omheen en zei ze dat ze er ook niks van begreep.
Op die zelfde dag (2-01) heb ik VF gebeld en mijn bestelling geannuleerd, althans dat dacht ik tenminste.
Iemand daar vertelde me aan de telefoon dat mijn bestelling was geannuleerd en dat ik mijn geld binnen 5 dagen zou krijgen. Oké dit was goed dit gekoofde ik best, geen probleem toch.
Ik checkte mijn status en hij stond nog op uitleveren, dus ik belde die van God losse provider (3-01) nog eens en eindelijk wisten ze mijn order te annuleren.
Ik besloot om maar naar T-Mobile te overstappen.
Daar zijn de meeste versies van de iPhone 7 en 7 plus direct leverbaar.
De mijne besteld en gelijk ATM gekregen voor afspraak, krijg hem vrijdag 6-01 tussen 12 en 4 binnen.
Doei vodafone, Hallo Tmobile