Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bellamy

Huh, ik dacht dat iedereen van okt en tot half nov zn telefoon al had gekregen. Jee das echt niet best! Heb je gebeld met VF? Niet dat dat vaak iets zinnigs oplevert maar wat moet je anders.....
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ik had ze gisteren gebeld en die vrouw geeft eerlijk aan dat ze geen iPhones hebben. Ja andere kleuren en zelfs die zijn schaars. Is gewoon Apple die eens moet gaan leveren. Want tmobile heeft er ook last van en andere bedrijven ook. Alleen bedrijven zo als een Apple store weer niet. Maar die had ik ook een tijd terug gebeld en die geven ook aan dat ze wel wat hebben maar ook niet mega veel. Helaas !
davutdiyarbekir

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
8 december iphone 7 plus 128 gb jet black besteld
net binnen gekregen
saharidawn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Bellamy
NO FCKIN' WAY! 22-10????
saharidawn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
I just called customer service, they still haven't got a specific date..

freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
davutdiyarbekir

Dat meen je niet!!???!!!
Ik heb 2-12 de 'gewone' Black 7 Plus 128GB besteld en nog niks.
Er zijn hier mensen die een Jet Black eerder hebben besteld en nog niks hebben...

Bij VF direct besteld?
davutdiyarbekir

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
freddyondersta1

ik heb telefonisch besteld vond ook raar dat ik mijne zo
snel kreeg maar heb hem gelukkig voor oud en nieuw 😄
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
davutdiyarbekir gelukkig heb jij hem wel 🙂 ik heb hem 3-12-2016 besteld ook telefonisch. Maar dan de at zwarte en ik mag wachten tot 2017 zeggen ze.
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marshall Ik heb de zwarte 2/12 besteld. Ook telefonisch. Mooie referentiekader. Ben benieuwd of ze echt FIFO leveren
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net voor het eerst een ontzettend vriendelijke medewerker aan de lijn die zijn oprechte excuses aanbood omdat VF niet aan mijn verwachtingen kan voldoen. Mijn telefoon staat op uitleveren voor 8 januari (verwachting) VF krijgt te weinig telefoons van Apple. Ik gaf aan dat ik er dan van uit kan gaan dat de leverdata weer wordt verschoven. Hij zei dat ze echt denken dat ze volgende week kunnen leveren. Ze merken dat er steeds meer toestellen op voorraad komen, zoals de gewone 7 (32gb, 128gb, etc) Ook de 7+ 32gb is nu gewoon op voorraad in alle kleuren. Ze verwachten dat de 7+ 128gb snel te kunnen leveren. Er komt dus steeds meer binnen druppelen.

Waarschijnlijk zijn er nog genoeg mensen voor mij, maar het zou leuk zijn als het nu een beetje op gaat schieten.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Waarom wordt het PDF'je niet meer geupdate? Zijn de verwachte data nog hetzelfde als 1,5 week terug?
Csh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zwarte iPhone 7 plus 256 GB besteld op 1-11 en nog altijd aan het wachten....zijn er mensen die na mij hebben besteld en hem al binnen hebben? Ik vraag me namelijk echt af of het FIFO is..
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ja ze zeggen FIFO... maar het ligt er dan ook nog eens aan hoe je hem hebt besteld en waar je hem hebt besteld.

Dit zijn dingen die ze je niet uitleggen.

Maar wachten doen we toch wel, want Apples verkoop van de iPhone 7 (plus) is met 10% gedaald van afgaande jaren en Apple had dit al aanzien komen en hebben dus flink wat minder toestellen gemaakt.
En alleen nu komt het probleem, de aanvraag van de PLUS variant is wel een stuk groter zo ik begreep en hier mag iedereen dus op wachten.
Ronaldw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Is het al bekend of de nieuwe lichting deze week binnen komt.

Ik heb een iphone 7 plus 128 gb jet black besteld.

De medewerker melde dat de telefoon mogelijk 28 december zou binnen komen.

Maar had nog oude gegevens.

Ik was blij want had toch vrij die week.

Nu moet ik waarschijnlijk verlof opnemen, want mogelijk dat men s'avonds niet langs komt.

Helaas wil men de bestelde iphone ook niet in een winkel achter laten.

Zodat ik hem daar kan halen


saharidawn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Any updates? The medewerker I contacted does not know if the new phones have arrived..
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
We horen helemaal niets meer van Vodafone.

Wat gaan die mensen toch geweldig om met hun klanten zeg.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
2-12-2016 de 128GB 7 Plus Black besteld.

Ik kijk net op de status pagina van mijn bestelling en zie staan dat hij Gereed voor Verzending is.
Dat is dus goed nieuws!

Ik heb het toestel besteld via Loyalty trouwens.
Hoop dat ik 'm dan morgen in huis heb 😉
Ansems_telefoon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
05-12-16 iPhone 7+ 128gb black besteld en staat sinds vanochtend op "gereed voor verzending" maar nog geen T&T dus ik ben benieuwd..
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Precies. Het lijkt erop of ze de beloofde datum nu wel nakomen.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
6 december de iPhone 7 Plus 128GB Black besteld, status staat op gereed voor verzending 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic