Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,748Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement omzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hoii, Mijn abonnement staat op dit moment nog onder naam en rekening van mijn ouders, alleen wil ik mijn abonnement veranderen en op mijn eigen naam laten zetten (+Ik moet hem nu ook zelf gaan betalen...

Simlockvrij code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben wekelijks bezig gedurende de afgelopen twee maanden de code op te vragen. De telefoon is een jaar of vier oud dus ligt het probleem niet daar aan. Ik kom er gewoon niet zo ver om mijn aa...

contact met crew Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn nummer moet tegoed gezet worden op verzoek technische dienst Vodafone! Help!------Beste klant.hierbij mijn werkmail, stuur mij morgen even het prepaid nummer door.Dan kan ik nogmaals kijken ho...

Valse afspraken Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Nu ben ik al lang klant bij jullie en heb ik eigenlijk nog nooit een klacht gehad. Totdat ik een nieuw abonnement uitzocht met een passende Galaxy s6 Over de telefoon heb ik met een medewerk...

Slecht wifi ontvangst Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een iphone 6, en mijn wifi signaal is erg slecht.. Ik heb wel ontvangst maar als ik de ruimte waar de router staat verlaat is de kans groot dat ik geen bereik meer heb. De wifi van mijn b...

S7 Alleen-lezen Onopgelost

Tijdens het installeren van mijn nieuwe S7 heeft de telefoon gehapert met de vingerafdruk beveiliging. Nu vraagt de telefoon om een pincode om het scherm te deblokkeren.

Voorraad informatie Alleen-lezen Onopgelost

ik krijg net een mail dat mijn bestelling is vertraagd omdat het toestel niet op voorraad is. Dit terwijl er op de website zelfs nu anderhalve dag later nog steeds staat dat hij op voorraad is. Ik kri...

Bad network coverage Alleen-lezen Onopgelost

I live in the city of Groningen and a few months ago it was decided to move the antena near our house to the flat behind. Now our calling and internet coverage at home is really bad. We barely get sig...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen