Livia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

No service sinds we over de grens zijn gereden

We zijn in het buitenland, sinds we de grens over zijn zegt het scherm no service
Ik kan dus niet bellen of internetten via 3of4G
En kan dus geen account maken voor mijn foon in mijn vodafoon want je moet een sms code ontvangen.
Ik kan dus alleen als ze ergens wifi hebben op internet
Maar voor de buitenwereld ben ik verder onberijkbaar
Ook de ipad waar mijn dubbele sim in zit zegt geen service we kunnen dus niet handig als je geen service hebt wat nu?
3 Reacties 3
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Ik raad je aan om eens te controleren of mobiele data aan staat, data roaming aan staat. (Afhankelijk van de software; eu internet moet uit staan) en bij het kopje mobiele data netwerk moet de live.vodafone.com staan of de office.vodafone.nl (afhankelijk of het zakelijk of particulier is) gebruikersnaam is Vodafone wachtwoord is ook vodafone. Daarnaast kun je nog handmatig een ander netwerk selecteren via instellingen en dan aanbieders. Werkt dit niet raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice Livia
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Livia , is het nog gelukt met de tips van Steven-?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Geen nieuwe reactie. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.