Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
bobbie12321

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij hebben ze perecies het zelfde ge flikt ik heb hem drie keer bestels drie keer niet door gezet daar zit je dan drie maanden op te wachten vodafone jullie doen het goed zeg maar vaarwel tegen all je klanten
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
11-11 mijn abbo verlengd met Iphone 7 plus in de vodafone winkel. Gisteren kwam het verlossende telefoontje! Ik kon em ophalen en nu ligt ie voor mijn neus, blij mee!
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wanneer ik op apple.nl een iPhone 7 Plus Zilver 128 GB bestel, wordt deze 22 december geleverd. Ophalen is deze op voorraad overal. Dus ga er maar vanuit dat Vodafone niet eerder kan leveren als Apple zelf. Snap dan alleen niet dat Vodafone zelf aangeeft dat deze voor 12-12 geleverd gaat worden, wat overigens vorige week 05-12 was.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
mijntjexx Goed om te lezen dat in ieder geval iemand zijn iPhone 7 plus heeft ontvangen, klein sprankje hoop 😉
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Zo te horen zijn de winkels al aardig bezig met hun voorraad aan te vullen want blijkbaar hebben mensen die hem later hebben besteld het toch eerder dan via de webshop of een telefonisch bestelling.

Ik ga er dan toch echt vanuit dat ik de iPhone deze week kan verwachten.


Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ligt echt aan welk model iPhone je hebt. Mijn vriendin werkt in de aMac-winkel in Eindhoven, die geeft ook aan dat de iPhone 7 Plus Black 128GB (die ik heb besteld) daar ook zeer slecht leverbaar is, dan hebben we het over enkele toestellen in meerdere weken tijd. Andere telefoons zijn er dan wel weer genoeg, zoals de gewone iPhone 7.
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ben benieuwd naar de wekelijkse update!!! Hopelijk kunnen we die vandaag ontvangen.....
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou wel informatief zijn als Vodafone meldt bij welke besteldatum ze zijn bij het uitleveren van de verschillende types. Dan weet je waar je staat.. zit nu al vanaf 28-10 te wachten op me iPhone 7+ 128gb black.
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou wel informatief zijn als Vodafone meldt bij welke besteldatum ze zijn bij het uitleveren van de verschillende types. Dan weet je waar je staat.. zit nu al vanaf 28-10 te wachten op me iPhone 7+ 128gb black.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Het soort iPhone maakt niet uit. Dat mijntjexx hem heeft heeft te maken met dat er 2 magazijnen zijn. 1 voor online en telefonische bestellingen en 1 voor bestellingen via de stores. Deze twee kunnen niet van elkaars voorraad gebruik maken en hebben ook geen inzage......

kortom de rest blijft weer lekker wachten ????

Ps Lennart2 ik wacht al sinds 18-10 dus t kan nog erger
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb afgelopen vrijdag, 2-12, een iPhone 7 Plus 128GB Black besteld bij een verlenging van mijn abonnement. Telefonisch gedaan.

Ik zag al staan op de website dat dit toestel een langere levertijd zou hebben. De medewerker vertelde me dat ze 5-12 weer binnen zouden komen en verzekerde mij dat ik voor eind van deze week het toestel zou hebben.

Echter, wat ik hier lees en bijv. op forum van Tweakers, heb ik er een hard hoofd in. Ik ben bang dat ik het toestel dit jaar niet meer ga ontvangen. Ook staat er niets dat het toestel vandaag bij Vodafone is binnen gekomen.

Het begint nu al een beetje op 'aan het lijntje houden' te lijken. Ik wacht tot as vrijdag. Geen iPhone, dan maar annuleren en elders kijken.

Ik denk dat VF gewoon verkeerde inkopers heeft. Bij de 6 en 6s was het 'gewone' model meer in trek en werd de Plus zelden verkocht. Daar hebben ze nu ook op ingezet, veel te weinig 7 Plus ingekocht en nu moet VF gewoon wachten ook. Net als wij. Alleen is het bij VF dan altijd zo dat zij 'er ook niets aan kunnen doen, afhankelijk van leverancier/fabrikant bla bla' zijn.

Al weleens eerder meegemaakt bij VF. Daarvoor ben ik nu te lang klant. Het ligt altijd aan een ander ;).

Wel enorm vervelend. Ik hoop dan ook dat VF voor een ieder die wel blijft wachten met een zeer aantrekkelijke compensatie gaat komen.
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan kunnen we nog wel even wachten als ze nog niet eens de orders van 18-10 hebben uitgeleverd.. of het moet een gigantische lading iPhones 7+ zijn die ze voor 12-12 binnen denken te krijgen ????????
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt, toen ik mijn abbo verlengde 11-11 kwam ik 3e op de lijst van de winkel. na 3 weken dus een aantal binnen gekregen.
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Weer een week voorbij, ben benieuwd naar de update ?
jeroen123

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zal vast niet veel soeps zijn de update van deze week. Vertrouwen is er in ieder geval niet meer. 0 communicatie vanuit Vodafone zelf, voelt meer als zelf overal achteraan gaan. Dit "forum" voelt ook niet als een officieel door Vodafone erkend iets waar ze serieus iets mee doen.
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nee idd hahah dat getuigt ook wel aan de vele reacties van klanten tegenover de weinig reacties vanuit Vodafone zelf....
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
freddyondersta1 is jou serieus vermeld dat je hem eind van de week zou krijgen ja? Ik hoop voor jou dat dit het geval is, maar dit klink in mijn oren als keihard je klanten voorliegen...vind ik een zeer slechte zaak
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Paatskie

Als hij hem binnen een week heeft vreet ik mijn schoen op.
vodafone is bezig met uitleveren van telefonische bestellingen uit de eerste week oktober, dan zal 2-12 bestellen zeker dit jaar niet meer aan hem geleverd worden. Er zijn een paar wachtenden voor hem

tenzij op 12-12 een enorme hoeveelheid bij vodafone binnen komt. Maar die kans lijkt mij net zo groot als de Staatsloterij winnen
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Blijkbaar is Vodafone er wel vol zeker van dat ze de iPhone 7 Plus kunnen leveren voor 12-12.

De lijst is namelijk al 2 weken hetzelfde voor de 7 Plus 128 Black, enkel de Jet Black is gewijzigd van 05-12 naar 12-12.
Ik had ze ook aan de lijn vorige week en ze gaven echt duidelijk aan dat ze er zeker van zijn dat de levering voor 12-12 zal zijn.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Sander1305

Dan doe ik mee! (met het schoen opeten)
Hoe weet je trouwens dat ze nu bezig zijn met telefonische bestellingen van eerste week oktober?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic