Ik heb afgelopen vrijdag, 2-12, een iPhone 7 Plus 128GB Black besteld bij een verlenging van mijn abonnement. Telefonisch gedaan.
Ik zag al staan op de website dat dit toestel een langere levertijd zou hebben. De medewerker vertelde me dat ze 5-12 weer binnen zouden komen en verzekerde mij dat ik voor eind van deze week het toestel zou hebben.
Echter, wat ik hier lees en bijv. op forum van Tweakers, heb ik er een hard hoofd in. Ik ben bang dat ik het toestel dit jaar niet meer ga ontvangen. Ook staat er niets dat het toestel vandaag bij Vodafone is binnen gekomen.
Het begint nu al een beetje op 'aan het lijntje houden' te lijken. Ik wacht tot as vrijdag. Geen iPhone, dan maar annuleren en elders kijken.
Ik denk dat VF gewoon verkeerde inkopers heeft. Bij de 6 en 6s was het 'gewone' model meer in trek en werd de Plus zelden verkocht. Daar hebben ze nu ook op ingezet, veel te weinig 7 Plus ingekocht en nu moet VF gewoon wachten ook. Net als wij. Alleen is het bij VF dan altijd zo dat zij 'er ook niets aan kunnen doen, afhankelijk van leverancier/fabrikant bla bla' zijn.
Al weleens eerder meegemaakt bij VF. Daarvoor ben ik nu te lang klant. Het ligt altijd aan een ander ;).
Wel enorm vervelend. Ik hoop dan ook dat VF voor een ieder die wel blijft wachten met een zeer aantrekkelijke compensatie gaat komen.