Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,740Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Prepaid Problem Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodaphone My monthly bundle expired yesterday, and before i could consent to it, it withdrew 1 euro, and eventhough i have 11 euro on my account it won't allow me to top up with the 10 euro bundle...

Slecht behandeld door medewerkers klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Na een enorme rekening heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te kijken wat het probleem was. Mijn abonnement is foutief in het systeem ingevoerd, vandaar de kosten. morgen is een week gele...

niks werkt Alleen-lezen Onopgelost

weet iemand wat er aan de hand is met het netwerk alles ligt er uit

Abbo Alleen-lezen Opgelost

Hoi, mijn vraag is.. als ik uit een ander provider kom en wil overstappen naar vodafone met verlenging.. wordt er een kredietcheck gedaan?

Abonnement omzetten Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn huidige SIM-only abonnement omzetten naar 'n abonnement mét toestel?

Video oproep S6 edge + Alleen-lezen Opgelost

hallo ik heb een colega die de zelfde telefoon heeft en ook bij vodafone is , als hij mij belt zie hij een camara om een video oproep te doen en ik kan het gewoon aannemen en werkt het ook , nu als ik...

Simkaart doet niks Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Samsung Galaxy S6 Edge ,mijn simkaart doet niks geen telefoon geen internet.Hoe kan dit heb de mobiel pas begin dit jaar dus ook mijn simkaart?

whatapp + Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have a problem. Recently I have switched to Vodafone Network and immediately realise, that I have a problem with Whatsapp application - PUSH Notifications Delay. With a WIFI network or anothe...

iPhone 5 gehackt Alleen-lezen Opgelost

In My Vodafone 's overzicht zag ik dat ik vorige maand februari voor ruim 60 euro buitenlandse data verbruikt zou hebben. Ik heb gechat en gebeld met Vodafone en het wordt nu onderzocht want het komt ...

LG Nexus 5X Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wanneer is de LG Nexus 5X te bestellen via Vodafone? Hartelijk dank!

S7 zilver en Gear VR... info pls Alleen-lezen Onopgelost

Ik snap er niks meer van :-S S7 op tijd besteld (aan de telefoon werd zelfs opgemerkt dat ik de eerste was). Aangegeven de zilveren versie te willen en dat iik , als 3D vormgever zijnde, veel interess...

abonnement verlengd vandaag Alleen-lezen Onopgelost

Dag,Vandaag mijn abonnement verlengd met de s7 edge black+ RED abonnement (met garant basis en Internet blox). Echter heb ik geen bevestiging gehad via de mail (opgegeven mailadres klopt). Krijg ik de...

Met 4g data gaat de oproep direct naar de voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal dagen ben ik op mijn android telefoon (Zopo ZP999) thuis niet meer bereikbaar. Zodra ik de deur uit stap gaat het prima, maar als ik binnen zit, wordt iemand die mijn belt direct door...

mb snel op Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds 19 maart mijn nieuwe simkaart geactiveerd met een nieuwe toestel.later die avond zag ik dat ik nog 1500mb had.maar sinds Zondagavond had ik nog maar 80mb over?Maandag kreeg ik een sms van...

edbe door Gedreven Liefhebber

Sony Xperia Z3 compact toch niet helemaal waterdicht. Alleen-lezen Onopgelost

Een goedemorgen vriendelijke mensen van het internet, Zoals de titel al zegt, heb ik last van waterschade in mijn telefoon. Gisteravond begon mijn scherm te knipperen, en zag in een watervlek op mijn ...

Mb's Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vanmorgen het berichtje ontvangen dat vanaf nu mijn abbonement is ingegaan. Ik heb een abbonement met 2gb internet.. ineens krijg ik een bericht dat ik al mijn gb's heb verbruikt maar als...

Ik word gebeld door een vreemd nummer dat begint met +235 Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vandaag gebeld met een nummer dat begint met +235.Ik heb de oproep gemist maar later wel teruggebeld.Niet erbij stil gestaan, dat het oplichters zouden kunnen zijn, omdat ik druk was met zaken ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen