Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik denk dat we hem allemaal binnen 24 uur krijgen toch, of niet vodafone?
Op de webshop staat de iphone 6 128gb (alle kleuren) tenslotte nog steeds op DIRECT LEVERBAAR!
Anders is de geloofwaardigheid van vodafone wéér tot een dieptepunt gezakt.
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom reageert niemand van Vodafone? Sercan is hier toch de moderator.

Enfin, ik kan ook geen orderstatus opvragen, krijg dan een foutmelding te zien.
Maaruhm, iets 'direct' leverbaar op de website plaatsen terwijl dat niet zo is, is misleidende reclame. Mag niet.

Als het niet direct leverbaar was (volgens de site) was ik overgestapt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @markdesign ,

Serkan is één van de moderators er zijn er nog vele meer ;)!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Mark, we kunnen geen specifieke orders nakijken via het forum. Ik raad je aan om het nog even af te wachten. De voorraad-info op de 1e pagina van dit topic is een indicatie. Het kan dus zo zijn dat je je toestel sneller ontvangt of later dan de aangegeven termijn. Dit is afhankelijk van verschillende factoren zoals nummerbehoud, gekozen kanaal etc. Hopelijk ontvang je snel je toestel.

@RT, de informatie op onze website wordt aangepast. Dit heb ik na eerdere feedback hierover al doorgegeven.
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op 05-01-2015 zou mijn nummerportering plaatsvinden nadat ik reeds eerder een order had geplaats op 30-10-2014 die opeens bleek te zijn verdwenen. Zie mijn post op 05-01-2015.
Daar deze nummer portering niet heeft plaats gevonden maar eens contact opgenomen met vodafone.
Daar kreeg ik de volgende reactie op:
U heeft de order telefonisch geannuleerd en daarom is de nummerportering ook stopgezet!
Echter weet ik van niets, en heb ook geen order geannuleerd. Dit is dus de tweede keer dat dit gebeurd en ben ik weer terug bij af na bijna drie maanden. Wel krijg ik een telefoonnummer waar ik een nieuwe order kan plaatsen.
Dit betekend dat ik wéér onder aan de lijst van gegadigden zou komen te staan,
Sorry hoor maar nu weet ik het even niet meer, sta gewoon perplex. Dit kan toch niet waar zijn!
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste allemaal,

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik alle stopgezet.
Via studentenmobiel 07-01-15 alles besteld, morgen alles in huis. Het aparte is dat zij vorige week ook de iPhone tijdelijk niet op voorraad hadden, maar de orderstatus wel direct aangepast.Deze week weer op voorraad dus wel een levering gekregen.
Alles perfect bevestigd en morgen in huis!
Heb ook bijna 2 maanden gewacht maar had dit echt al 6 weken eerder moeten doen!

Succes!
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Robert, u had zeker geen verlening lopen?
Mij werd aan de telefoon verteld dat ik pas kon annuleren wanneer de telefoon door de bezorger wordt aangeboden.

Maar ik heb nog niet eens een verzendbevestiging.
Waar is Vodafone mee bezig? Voorheen kregen we altijd goede support en goede aanbiedingen.

Andere CEO aan het roer?
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@markdesign

Ik had juist wel een verlenging met een aantrekkelijk aanbod.
Maar als ze binnen 6 weken niet leveren kan je volgens mij gewoon annuleren hoor.
Heb met 1201 gebeld en die hebben het netjes geregeld.
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@RobertSmit

sht! Ook i6 Spacegrey 16gb?
Waarom reageren ze hier op t forum niet gewoon eerlijk met: nee sorry lui, we hebben niets op voorraad dus je hoort vervolgens al die tijd lekker niets van ons.

Ik wil weten waar ik aan toe ben maar je hoort gewoon NIETS!

Wie krijg ik bij 1201 aan de lijn?
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn verhaal komt overeen met de meeste mensen!
Afgelopen maandag heb ik mijn abbo verlengd! Met het idee dat ik binnen 2 dagen het toestel wel zou ontvangen! Maar net als de rest van jullie heb ik ook nog steeds de bevestigingsmail niet gehad! En ook ik heb gebeld! Gisteren om precies te zijn! Ik kreeg een man aan de telefoon die mij overal gelijk in gaf! Ik ga niet zijn naam noemen! Want deze jongen kan er uiteraard ook niets aan doen! Ik kreeg zelfs de indruk dat hij zich een beetje schaamt! Wie weet hoeveel mensen hij die dag al moest teleurstellen! Maar goed dat terzijde! Ik heb nog geen toestel! Geen bevestiging, en het kan nog een week langer duren dan normaal!! Dit ben ik niet van vodafone gewend!! Jammer dat ik deze forum pas later had ontdekt! Dan had ik mijn abbo zeker niet verlengd!

Vodafone blijf contack houden met jullie klanten! Voordat jullie dalijk geen klanten meer hebben!! Ik heb toevallig geen info gedaan van te voren! Maar er zijn genoeg andere mensen die dat wel doen! En met deze referensies doet vodafone niet goed!
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heeft u ondertussen al iets vernomen Als ik vragen mag?
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Nicolle

Ik neem aan dat ik dus ook weer mag bellen?

Als zij niets kunnen vertellen vraag ik een annulering aan.
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@markdisign

Je bedoeld bellen naar vodafone toch?

Zou dat zomaar kunnen dan een annulering?
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@iedereen

Net gebeld middels 1201 en meer dan lof voor de vriendelijke dame aan de telefoon.
Zij heeft in het systeem gekeken en de telefoon is vandaag aangeboden aan PostNL:)


Kijk zo kan 't!


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed nieuws! Nieuwe voorraad is binnen. We hebben een groot aantal iPhone 6 Space Gray toestellen ontvangen en zijn begonnen met de leveringen. Ik heb inmiddels ook de informatie op op pagina 1 van dit topic bijgewerkt. Na het weekend verwacht ik een nieuwe update.
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat is leuk!! Maar dat is niet binnen 2 dagen!! Dus het is geen goed nieuws maar gewoon nieuws
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@markdesign goed om te horen! Wens je alvast veel plezier met je toestel.

@Nicolle onze collega is in dit geval misschien iets te enthousiast geweest. Indien je toestel op voorraad is wordt je toestel binnen 10 werkdagen geleverd. Mits er geen afwijkende zaken zijn waardoor er handmatige handelingen nodig zijn en het langer kan duren. Kijk in onze voorraad- update op de 1e pagina wat de verwachtte leverdatum van jou toestel is. Ik ga ervan uit dat het niet al te lang meer gaat duren. In ieder geval bedankt voor het geduld.
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nouw uw collega was niet enthousiast! Alleen de vodafone site is misleidend! Op voorraad staat er! Maar dat zijn ze niet! Daar lig de fout! Niet bij u of uw collega! Ik heb sinds gister, aantal x contackt gehad via twitter! En 2 x gebeld! En ze zeggen allemaal het zelfde!
markdesign

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Serkan thanks.

Echter werd mij verteld dat ik rond 12 u een bericht van PostNL zou krijgen.
Hetgeen jij hierboven verteld is dan tegenstrijdig. Maar we wachten het af, ik weet in ieder geval dat hij er aan komt:)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nicolle schreef:
Nouw uw collega was niet enthousiast! Alleen de vodafone site is misleidend! Op voorraad staat er! Maar dat zijn ze niet! Daar lig de fout! Niet bij u of uw collega! Ik heb sinds gister, aantal x contackt gehad via twitter! En 2 x gebeld! En ze zeggen allemaal het zelfde!
Aha op die manier. Dan heb ik het verkeerd begrepen. De informatie op de website wordt/is aangepast aan de hand van de nieuwe update. Excuses voor de verwarring. Hopelijk duurt het niet al te lang meer totdat je je toestel in handen hebt,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic