Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Perongelijke aankoop! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb perongelijk een aankoop gedaan met mijn telefoon en nu staat dat bij mijn buiten bundel maar ik vraag me af wordt dat meteen van de rekening afgeschreven want mijn ouders mogen dit niet weten -...

Syrtos door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Dagvaarding Alleen-lezen Onopgelost

Zeer Hoog Geachte Vodafone medewerkers, Medewerker. In het bijzonder MrMister en de moderator(s) Ik ben zeer verheugd dat U mijn berichtje verwijderd heeft.Heb meteen een deurwaarder aangeschreven met...

Error bestelling status Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengd met een toestel erbij. Ik heb hiervan netjes een bevestiging ontvangen. Nu wil ik de status van mijn order(1600698828) controleren, maar helaas wordt...

Ashuni door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

ik kan niet bellen/ gebeld worden of sms'en Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag een nieuwe simkaart, Helaas kan ik niet bellen, gebeld worden of sms'en, het internet werkt wel. Daarnaast heb ik wel geprobeerd om mijn mobiel aan en uit te zetten.

nooit bereik!!!! Alleen-lezen Onopgelost

HalloHoe kan het zijn dat ik word gelokt met een 4G abonnement en dat jullie laten zien dat ik zelfs in mijn boerendorp prima bereik zou hebben! Maar dit helemaal niet waar is! Ik moet onderhand uit h...

Jeroen1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Schandalige service!! Alleen-lezen Onopgelost

LS, Ik probeer al ruim een uur een abonnement te beeindigen maar wordt gewoon continu in de wacht gezet! Doe er eens wat aan en zorg dat je service verder reikt dan potentiele klanten!

BB80 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone red 2 gig Ik heb nu 10.51 overige kosten en dat allemaal aan dataTerwel ik nog 788 mb overhebHad hierover gebeld van de week zw zeiden dit komt goedMaar de kosten gaan alleen maar ...

Fatih1990 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenland, geen 4G Alleen-lezen Opgelost

ik ben in Engeland en heb geen 4G meer sinds twee dagen. Mijn alles in een bundel staat aan, heb je telefoon al aan en uitgezet. Niets helpt. Wie weet hoe dit kan?Bij voorbaat dank.

Martyman door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Vodafone Red & Smart abonnementen per 7 april 2014 Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum bezoeker, Ik ben binnen Vodafone verantwoordelijk voor het introduceren van nieuwe abonnementsvormen die zo goed mogelijk aansluiten bij jullie wensen. We hebben de afgelopen maanden gekek...

MichielvR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening april 2015 Alleen-lezen Onopgelost

De afgelopen maanden is het misgegaan met mijn automatische incasso's, wat ik uberhaupt al erg vervelend vind. Nu heb ik als laatst mijn rekening van maart betaald en kijk al sinds begin deze maand re...

Ikkeellen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Signaalplus Alleen-lezen Onopgelost

beste, Vanwege slecht bereik op mijn werkadres heb ik op 23-02-2015 een Signaalplus (zakelijk abo) besteld. Na 2x een leverweek te hebben ontvangen heb ik nog steeds niets binnen. Zojuist wederom de k...

lutsen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement stopzetten via My vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Omdat ik voor een jaar in India zit en mijn abonement 8 april is afgelopen wil ik het graag online stop zetten.Ik heb echter overal gekeken en ik kan mijn abbo alleen pauzeren. Hoe pak ik dit a...

sjorsdew door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spoedwerkzaamheden aan het netwerk op diverse locaties Alleen-lezen Opgelost

Beste, In verband met spoedwerkzaamheden kun je mogelijk hinder ondervinden met het GSM & UMTS netwerk in de volgende steden: - Groningen N/NO (Beijum, Lewenborg)- Regio Zuid/Zuid-Oost Drachten en Ure...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Samsung S4 maakt sd kaartjes stuk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumleden. Sinds een paar dagen maakt mijn S4 iedere SD kaart kapot die ik erin doe.Ik kan de SD kaart niet meer bereiken, ook niet als ik deze in de computer doe.Wie weet hoe ik dit op kan los...

paulwg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

puckode kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben de kode kwijt om mijn oude toestel Samsung G Ace via abonnement van 2008 SIMLOCKVRIJ te maken.Graag zou ik dit toestel voor mijn man gebruiken. Hoe krijg ik deze simlockvrij?

Gerda9 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abo verlengen geeft error Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik probeer mn abo te verlengen vanuit mijn vodafone klantaccount. Echter van stap 2 naar stap 3 in het orderproces springt het systeem naar een ander type sim dan ik nodig heb. Ik selecteer Nano e...

Geen foto's meer verwijderen via Fotolader Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet meer al mijn foto's tegelijkertijd verwijderen door middel van Fotolader.De foto's hebben een soort "slotje" maar ik weet niet waar dit vandaan komt. Iemand een oplossing? want zie het ook...

JustJoyce door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort worden mijn telefoon rekeningen niet meer afgeschreven en bij toeval keek ik hier a. Waar ik dus achter kwam dat ik 2 rekeningen open heb staan van 70/80 euro. Betekend dat ik al 2 maanden ...

nasje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Smart 4 Power fimware upgrade. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, ik heb een Vodafone smart 4 power(V 985N). Onlangs heb ik een firmware upgrade gehad naar buildversie 300FSN1. Een nare bijkomstigheid van deze FW is dat wanneer ik buiten het bereik v...

Menno1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen