Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
markdesign schreef:
@Serkan thanks.

Echter werd mij verteld dat ik rond 12 u een bericht van PostNL zou krijgen.
Hetgeen jij hierboven verteld is dan tegenstrijdig. Maar we wachten het af, ik weet in ieder geval dat hij er aan komt:)
Op welke manier tegenstrijdig? Dat je je toestel nog niet hebt ontvangen? Zoals gezegd kan dit per situatie verschillen door factoren zoals nummerbehoud, gekozen verkoopkanaal etc. Je toestel komt er in ieder geval aan. We horen het graag van je!! 😄
hansie79

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb 23-12 een 6 16GB in Space Gray besteld en volgens die update van dat overzicht van vandaag zou hij al geleverd moeten zijn. Maar ik heb nog niks gehoord of gezien van Vodafone of Postnl.
Ook wel goed dat de orderstatus online niet te checken is, bij mij geeft hij constant een foutmelding op mijn ordernummer. 2 x gechat met de klantenservice, goede gesprekken, maar die kunnen me 0 informatie geven.
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hansie79 welkom bij de club! We zitten allemaal op de wachtbank! De ene net wat langer als de ander! Eerst word je van kastje naar muur gestuurd, Maar zowel telefonish, als via internet krijg je standaard dezelfde reaktie! Je moet geduld hebben! Helaas zit de antwoord die je wil horen er niet bij!
hansie79

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas wel ja... Toen er nog "week 2" vermeld stond na de update van 6-1, werd er verteld dat week 2 tot en met zaterdag duurt 🙂 ja, zo ken ik er nog wel een paar! We wachten inderdaad maar af.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
hansie79 schreef:
Ik heb 23-12 een 6 16GB in Space Gray besteld en volgens die update van dat overzicht van vandaag zou hij al geleverd moeten zijn. Maar ik heb nog niks gehoord of gezien van Vodafone of Postnl.
Ook wel goed dat de orderstatus online niet te checken is, bij mij geeft hij constant een foutmelding op mijn ordernummer. 2 x gechat met de klantenservice, goede gesprekken, maar die kunnen me 0 informatie geven.
Hallo Hans,

Welkom op het forum.
Zoals je in mijn vorige update kunt zien heb ik de voorraad-info net bijgewerkt. De 16 GB Space Gray is inmiddels op voorraad en wordt z.s.m. geleverd. Ik verwacht dus dat jouw toestel op zeer korte termijn wordt geleverd.
hansie79

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Serkan, ik heb dat natuurlijk gezien ja. Maar er staat "Geleverd", maar als dat betekent geleverd bij de klant, dan heb ik hem alleen nog niet. Maar ik heb goede hoop dat hij dit weekend komt.
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@iedereen.

Ik hoop dat jullie allemaal jullie telefoon zo snel mogelijk geleverd hebben en jullie nog wel klant blijven bij Vodafone.
Ik loop al sinds november mee op dit forum en heb tot in begin deze week mijn abonnement op heb gezegt niks gehoord.
Je orderstatus online bekijken werkt niet, daar wordt aan gewerkt.... Al enkele weken verwacht ik.
Dat de medewerkers er ook niet blij mee zijn kan ik alleen maar bevestigen, vele medewerkers gaven me groot gelijk dat ik het contract beëindigde.

Succes en een fijn weekend
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de afgelopen dagen best wel geprotesteert! Met effect!! Ik kreeg zojuis de mail!! Ik was dus de hele week thuis! En uitgerekend morgen moet ik werken!! ???? ik wil niet nog het hele weekend wachten! Wat nu?
Ashuni

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Onlangs heb ik mijn abonnement op advies van een Vodafone medewerker(Oline) verlengd. Helaas heb ik tot heden nog niks mogen ontvangen.

Tevens kan ik mijn order 1600698828 niet traceren. Ik loop nu al een week zonder toestel, maar betaal wel voor de gevraagde diensten.

Graag wil ik duidelijkheid over mijn verlenging en het te leveren toestel. Daarnaast zie ik graag een tegemoetkoming i.v.m. het verkeerd informeren door Vodafone naar haar klanten waaardoor ik nu wel kosten heb maar daar geen gebruik van kan maken.

Verder vind ik het HEEL raar dat een particuliere klant de gelinkt wordt voor zijn/haar bestellling naar een track en trace van een business track en tracé! LOGISCHE dat je dan een ID error krijgt Vodafone ????. Zie link verderop:

https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

ERROR:
Vul je gegevens in en bekijk de status van je online bestelling

Er is iets mis gegaan:
Id Ongeldige Bestel
Geen resultaten gevonden

Wie is hier nou de expert?

Frustrerend tot en met...????????

Groet,

Ashuni
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Ashuni

Welkom op de bijna overvolle wachtbank!
Ik zelf heb vorige week maandag mijn contrackt verleng, afgelopen vrijdag een mail gehad dat mijn toestel de volgende dag bezorgd zou worden! Het is nu 1 week en 1 dag later, en heb nog niks binnen!

Helaas ben ik bang dat de jouwe ook nog wel effe op zich laten wachten!
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou ik dan vandaag wel een sms krijgen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Nicolle, aangezien je vrijdag een e-mail hebt ontvangen ga ik ervan uit dat je je toestel snel in handen hebt. Wacht het nog even af!
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht nog steeds af! En dat is het enige wat ik kan doen, vandaag wederom geen sms met track n trace nr! Had hem toch wel vandaag in handen willen hebben! Als ik morgen niks hoor stop ik mijn abbo desnoods met kosten!! Ik begin het we aardig zat te worden! Ik ben niet elke dag vrij! En heb liever niet dat iemand anders mijn pakketje in handen krijg! Krijg je alleen maar gezeik mee!
thomas1804

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat fijn om te lezen dit forum dat ik niet de enige bent met dit probleem. Vodafone excelleert in het slecht en tegenstrijdig communiceren. Ook ik wacht nog altijd...
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik al vele malen aangaf.
Zeg t op en stap over naar KPN via studentmobiel.
Prijzen zijn aantrekkelijk en de services is uitstekend.
Ik heb van half november tot begin januari gewacht op mijn telefoon. Ik denk dat ik hem nu nog niet had gehad.
Ze sturen je van het kastje naar de muur en het liefst nog een keer terug met de mooie verhalen.
Annulering is zo rond, ze bellen je zelfs nog een paar keer na.:)
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben benieuwd! Zou ik vandaag dan wel me toestel in handen hebben?? Ik ben de hoop aan het verliezen! En het valt me zo vies tegen!

Vanaf 5-1-15 tot nu zijn er al 3 leveringen geweest! Elke dinsdag en vrijdag! Maar ik heb niets gehad!

Zou graag het verlossende woord willen horen! Vandaag!!

Want ik stap echt op!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Nicolle, zoals eerder aangegeven kan ik me goed voorstellen dat je je toestel z.s.m. in handen wilt hebben. Ik kan je via deze weg alleen een indicatie geven van onze voorraad en levertermijn. Indien je precieze informatie wilt over jouw orderstatus raad ik je aan contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
thomas1804

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die indicaties ken ik wel. Want heb nu al drie keer gehoord dat het toestel leverbaar is, maar nog niets mogen ontvangen. Tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest over Vodafone, dus ik geef het nog een kans tot dit weekend. Anders ga ik de adviezen van dit forum volgen en kijken of andere providers wel telefoons kunnen uitleveren.
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier, eind november besteld en nog steeds niets!!!:@
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Voor degenen die niet hebben teruggebladerd in deze thread...

Geleverd in de sheets op pagina 1 wil zeggen geleverd bij Vodafone NIET geleverd bij de klant. Ze gaan dan dus nog in het verzendproces...

Mijn toestel heeft 11 weken de status geleverd gehad eerdat ik hem in handen had. (Niet dat ik jullie wil verontrusten hoor 😄 ) 7 oktober besteld en net voor de Kerst binnen.....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic