Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@winwiz; Bedankt, dat geeft de burger moed!!
Ik had hem eind oktober besteld maar de order bleek na een maand wachten te zijn verdwenen en niemand kon vertellen over hoe en wat, dus eind november weer een nieuwe order ingeschoten maar tot heden nog steeds niets!
Verder zal ik er maar geen woorden meer over vuil maken, maar dit zegt toch wel genoeg over hoe ik er over denk.
En dat terwijl op de website NOG STEEDS staat direct leverbaar, hoe hypocriet kun je zijn?
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik adviseer iedereen om te blijven bellen! Blijven mailen!! Bij mij had het effect! Na 2 weken heb ik eindelijk mijn toestel!
thomas1804

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de klantenservice wordt mijn toestel vrijdag of zaterdag afgeleverd. Nog geen sms met tracking gegevens ontvangen dus dan zal het zaterdag zijn.

Dat geeft nog wat extra tijd om dit klanttevredenheidsonderzoek van Vodafone in te vullen...
voda.fo/ne/aanraden

Jullie mogen raden wat voor cijfer het zal gaan worden!
Nicolle

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg ook geen sms met track en trace code!

Ik had ineens een niet thuis bericht in mijn brievenbus, terwijl ik aan het werk was is de bezorger blijkbaar geweest!
Sarie_Djojo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste leden

Bij mij klopt de indicatie wel.
Ik had mijn Abbo verlengd met nieuw toestel 128Gb SG.
Dat was een dag voor kerst.
Indicatie geeft aan week 3.
Gisteren kreeg ik de tip om op de MijnPakket App te kijken.
Zonder een email gehad te hebben stond daar werkelijk de order.
En zal ik vandaag mijn toestel binnen krijgen.

Dus een extra optie om je orderstatus te controleren een dag voor levering.
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag is het alweer 8 weken geleden dat ik een iphone 6 128 GB SG besteld heb en nog steeds niets!!!:(
thomas1804

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist mijn abonnement verlenging ongedaan gemaakt zoals zovelen op dit forum mij adviseerden. Annuleren was zo gedaan in de chat. Dus ik ga een andere provider uitzoeken.

Voor iedereen die nog blijft wachten: de klantenservice vertelde mij dat de Iphone 6 16GB ondertussen niet meer op voorraad is.
RT

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Update: Nu is het reeds 9 weken geleden vanaf de bestelling en nog steeds niets!!!!!! Vandaag contact gehad met Vodafone en als ik hem eind volgende week nog niet binnen heb moest ik maar weer bellen. En maar roepen dat hij op voorraad is pffffffff.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik zou zeker niet zolang wachten. Gebruik ook de chatfunctie! Laat ze desnoods een incident inschieten waarom hij nog niet geleverd is. Een beetje aanhouden heeft mij ook geholpen omdat na onderzoek bleek dat er wel degelijk iets fout zat. Overigens leverde dat ook nog een nette compensatie op vanwege de (veel) te late levering.
mirtje45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke . Fijn om dit te weten want ook my is belooft dat binnen 5 werkdagen de telefoon word bezorgt, ook dat me verlenging van abonement binnen 24 word geactiveerd.
Helaas is dat laaste niet gebeurt .
Ik ben nu 4dagen verder dus ik denk dat de telefoon ook idd langer gaat duren .
zoals ik iedereen het hoor zeggen.
Heel erg jammer
Ik moet tot vrijdag afwachten helaas .
Gr.
Irene_s

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al een update beschikbaar omtrent levertijden, aangezien onderstaande overzicht tm week 2 is?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Irene_s

Er worden geen wekelijkse updates meer gegeven aangezien de grote drukte inmiddels voorbij is. Voor vragen over jouw specifieke bestellingen kun je gewoon terecht bij de afdeling status order. Het (gratis) nummer staat op onze site en wordt ook genoemd op pagina 1 van dit topic.
xnikky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Hoe lang is de levertijd op dit moment van de Iphone 6 White 16GB??
Ben ondertussen ook al weer 2 weken aan het wachten en op de site staat direct leverbaar en aan de telefoon werd mij verteld 5-10 werkdagen, die helaas al om zijn..
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @xnikky , zie het antwoord van Maartje: "Er worden geen wekelijkse updates meer gegeven aangezien de grote drukte inmiddels voorbij is. Voor vragen over jouw specifieke bestellingen kun je gewoon terecht bij de afdeling status order. Het (gratis) nummer staat op onze site en wordt ook genoemd op pagina 1 van dit topic."
shannenv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel leuk allemaal maar mijn ordernummer doet het niet, dus heb geen idee wanneer hij ongeveer komt...
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb diezelfde telefoon afgelopen zaterdag besteld bij een verlenging telefonisch.. Mij werd verteld dat de levertijd 3/6 weken is :o. Met alle toestellen van welk merk dan ook overigens.. Site geeft aan direct leverbaar.. Beetje vreemd en verschrikkelijk lang 😮
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Lolaa ,

Ik begrijp dat je van de leveringstijden schrikt maar het ligt er eenmaal aan hoeveel orders er verwerkt moeten worden en of er genoeg toestellen beschikbaar zijn.

Met de iPhone is het al en tijdje wat trager dan de rest (door de kleinere levering van Apple) duurt het met de iPhone stukken langer dan andere fabrikanten.

Je kunt de status opvragen via, 0800 0560 (gratis) maandag t/m vrijdag 8.00 - 18.00
amolenaar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ordernummer:
227927041

Orderdatum:
13-05-2015

Ik heb op 13 mei een abonnemt afgesloten bij Vodafone. Nog steeds geen telefoon. ook word ik niet op de hoogte gehouden door Vodafone. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.














Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is vervelend amolenaar,

Voor een bestelling dien je bij status order te zijn. Je kunt hun bereiken via 0800-0560
zij kunnen de status van jouw bestelling inzien.

Groetjes stevied86
amolenaar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al tig keer dat telefoonnummer gebeld maar continu een vaag antwoord. het ordernummer staat vermeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic