Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Red Abonnement met 1gb extra Alleen-lezen Opgelost

Hallo zat eens te kijken nu zie een red abo met 2gb +1 gb extra is dit tijdelijk of gehele looptijd ?

dantis door Liefhebber
  • 44 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 3 Likes

Overstappen andere provider, hoe? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag overstappen naar een andere provider, vanwege de kosten. ik had gelezen dat ik dat 2 maanden van tevoren kan doen. Morgen is de dag dat het 2 maanden van tevoren is, dus ik zou dan...

Evakroon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opzeggen, overstappen naar andere provider met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn nummer behouden bij dekamobil. Als hun het nummer proberen om te zetten wordt deze afgekeurd het nummer wordt niet herkend. Ik weet zeker dat ik het goede telefoon en simkaartnummer heb do...

Bargil door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

femtocel instellen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe sim kaart (3g verbinding) ontvangen en nu moet ik blijkbaar mijn nummer opnieuw invoeren in de femtocel (zelfde nummer als voorheen).Als ik op de site via profiel naar signaalplus in...

joost-- door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnement goedkeuren duurt al meer dan 1 week Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vorige week 20 april heb ik via de website GSMweb.nl een aanvraag voor verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon ingediend. We zijn ruim 10 dagen verder en nog steeds is door Vodaf...

Data over in Blox, maar toch extra kosten voor data gemaakt? Alleen-lezen Onopgelost

De (overigens slecht toegankelijke) My Vodafone app laat me zien dat ik voor deze maand € 2 ga bijbetalen voor data "buiten mijn bundel", terwijl ik nog data over heb in het 1GB Blox. Ik ben deze maan...

mosymuis door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement omzetten vraagt om moeilijkheden Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement smart 500 incl iPhone liep op 11 april af. Op 13 april heb ik mijn abonnement telefonisch omgezet naar een sim-only Smart 500. Mijn maandelijkse kosten reduceren daarmee van 37,50 naar...

Sandra1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht bereik op de postcode 1796NA Alleen-lezen Onopgelost

Op bovengenoemde postcode heb ik geen 4G bereik. Dit is zowel binnen als buiten.Voor Internet heb ik, als ik geluk heb, H+ maar vaak is het 3G of alleen G.Dit terwijl Vodafone landelijke dekking beloo...

fbeermann door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Een paar dagen geleden heb ik een nummerbehoud aangevraagd. Nu kan ik wel op de simkaart en heb ik gewoon bereik, maar ik kan niet opwaarderen. Het gaat in een blyk simkaart. Kan iemand mij helpe...

tristan1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G dekking Haaksbergen (7481) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Er is momenteel geen 4G dekking in Haaksbergen. Alle omliggende gebieden hebben wel een goede 4g dekking, Haaksbergen helaas niet.Komt hier in Haaksbergen ook 4G dekking? En zo ja, wanneer? Met...

matsen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement stopzetten of verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Per telefoon word ik niet geholpen en doorverwezen naar www.vodafone.nl/feedback. Na het intypen van het standaard formulier onvang ik de foutmelding BSL-99999. Frustrerend! Daarom hierbij mijn klacht...

klacht1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement omzetten van prive naar zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

LS, Heb 3 maanden geleden een verzoek ingediend en meermalen stukken aangeleverd. Maar omzetting - die eigenlijk 2 weken zou moeten duren - is nog steeds niet gerealiseerd.Krijg bij Vodafone niemand t...

LouisC door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

website niet bereikbaar via 4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Mijn website (die nu down is btw) is niet bereikbaar via m'n telefoon of de laptop die hieraan gekoppeld is via bluetooth. Ik ontvang een time out via de website. Adres is degroteprijs.nl, ip a...

foutieve sms dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een databundel van 2gb en 1gb promotie extra. Voor april is die laatste 682mb omdat mijn abonnement in de loop van de maand is ingegaan. Ik heb nu een sms gekregen dat ik 100% van de 2gb heb ge...

-aad- door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding met mobiele toestel Alleen-lezen Onopgelost

Geachte, Enige tijd geleden een femtocel geinstalleerd en alles werkte prima, echter sinds kort heb ik geen connectie meer tussen mijn mobiel (iphone 4) en de femtocel..Er is geen verandering geweest ...

veentje64 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummer blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoorde dat je bij Vodafone een telefoonnummer kon laten blokkeren zodat je niet meer gebeld en gesmst kon worden. Geldt dit dan ook gelijk voor whatsapp zodat ze mij daar ook niet meer op kunnen zi...

Ted12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hardware without sim card Alleen-lezen Opgelost

Hi,Today i recive hardware (tablet) for my abonament but i didnt recive sim kart. Is that normal ?

Arielooo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Openingstijden 5 mei Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, vandaag mag ik mijn telefoon verlengen en wil dat ook heel graag doen maar wat zijn de openingstijden van de winkel in Almere?

Samsung S3 Alleen-lezen Onopgelost

Misschien is deze vraag al gesteld maar ik kan hem niet vinden. Heb een S3 mini telefoon, als ik deze oplaad kan ik de telefoon gebruiken maar na ongeveer 3 keer van de vergrendeling gehaald te hebben...

Dissit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onjuiste locatie doorgifte mobiel netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Sinds dat ik een M9 heb ontvangen ( heb daarvoor ook 2 weken niet meer gereisd met de trein ) klopt de locatievoorziening tussen station steenwijk tot voor zwolle niet meer. Tussen deze...

coldejong door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen