Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
svennie11

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Serkan

Voor zover mij bekend is mijn levering niet vertraagd door een van de redenen die jij noemt (heb ik ook al verschillende keren gecheckt bij de klantenservice). Hoe kan het dan toch zijn dat het voor mij allemaal veel langer duurt met een zeer vroege bestelling t.o.v. anderen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi @svennie11,

Ik kan me goed voorstellen dat je deze vraagt stelt. Aangezien ik je order niet kan nakijken kan ik je hier helaas geen antwoord op geven. Ik heb een aantal voorbeelden gegeven waardoor dit kan voorkomen, maar er kunnen nog andere redenen hier een rol in spelen. Over het algemeen gaat het gelukkig goed. Ik raad je aan om het nog even af te wachten. Het kan goed zijn dat ook jij snel je toestel in ontvangst kunt nemen. We zijn op de achtergrond in ieder geval druk bezig.
svennie11

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Serkan

Thanks voor je snelle reactie. Ik ga het nog maar even afwachten en hoop dan echt morgen een verzendbevestiging te ontvangen (aangezien jij aangeeft dat er een nieuwe levering aankomt)


Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Heeft @Serkan het overgenomen van @Maartje en is zij ondertussen met haar nieuwe iPhone 6 aan het spelen? (flauw, ik weet het, maar kon het even niet laten :D).
Ik heb gisteren in ieder geval een klacht ingediend, ik ben benieuwd wat daar uit komt...
Vandaag (uiteraard) nog steeds niks gehoord. Maar gelukkig heb ik een goed vooruitzicht! In week 38 ('s nachts op 19/9 om 01:04 u) al besteld en (volgens het recente schema van Maartje) geleverd in week 43! Ach, nog maar 3 weken wachten...... 😄

PS Valt mij trouwens op dat, in vergelijing met andere providers, wel heel erg veel Vodafone-mensen nog op status 1 staan in deze link ---> http://www.iculture.dannyhtek.nl/
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Zojuist contact gehad met de chat over mijn bestelling bij een Vodafone winkel. Hoewel ik eerste op de lijst sta heb ik nog steeds niets gehoord. Ook geen bestelling vertraagd bericht of iets dergelijks. De chat medewerker heeft na lang aandringen van mijn kant proberen te bellen naar de winkel (althans dat schreef hij). Maar de winkel nam de telefoon niet op? uuuuuhh.

Dus ik weet nog steeds niks, op geen enkele manier kom je in contact met de winkel dan er fysiek langs te rijden. Erg jammer allemaal. En de moderators hier op het forum maakt het allemaal niets uit zo lijkt het.
Vaneijk159

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iphone 6+ 64gb goud vandaag ontvangen om 3 uur. Gisteren email gekregen van Vodafone, vannochtend track and trace code ontvangen van postnl. Ben erg blij mee !!!! sterkte nog iedereen!!!!
Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik geloof mijn ogen bijna niet..... Zojuist tijdens het lezen van de berichten van vandaag ineens pingggggggg een e-mail. Ik kijk in mijn mail en..... wrijf een paar keer hard in mijn ogen, kijk nog eens en..... een bevestiging van Vodafone dat mijn pakketje onderweg is :S
De Track & Trace werkt uiteraard nog niet, maar zoals ik uit de mail kan opmaken zal hij morgen geleverd worden.
Dus alweer blijkt dat van alle "leverschema's" welke hier gepost zijn geen piepppppppppppp klopt!

Ik hou jullie op de hoogte!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjoerdvo & @Talithaaa ,

Zoals al eerder is aangegeven in het Topic de mensen die een pre-order hebben geplaatst zullen niet langer hoeven te wachten. Vodafone is afhankelijk van Apple zij sturen in vele gevallen en niet precieze order iPhone's.
En kan er alleen een indicatie worden geven over de verwachtte levertijden...
Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Oh ja, naar mijn mening een klantvriendelijke en informatieve communicatie naar de forumleden toe door @Serkan ! Dat mag ook wel eens gezegd worden 😄
Armo2pac

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
de 22ste besteld iphone6 SG 128g vanmiddag binnengekregen.

Goodluck voor rest die nog wachten
Chevydennis

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hallo vaneijk159,

Wanneer en hoe heeft u hem besteld, voor een indicatie van mijn bestelling. Ik wacht nml op dezelfde.

Groet

Dennis
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Zojuist in de Vodafone winkel geweest. Mijn op 19 september iPhone 6 64 GB Space Grey zal over 2 tot 3 weken worden geleverd. Dat is dus 2 tot 3 weken vanaf vandaag!
Echt ongelofelijk teleurstellend dit.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Vandaag is mijn toestel binnen gekomen. Toen ik de doos in handen kreeg schrok ik wel ff, de doos weegt bijna niks, dacht dat ie leeg was 🙂
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Helemaal blij! Heb m'n speeltje ook ontvangen. Thanks Vodafone! 😄
Martinuss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb om 19-09 een 6+ SG 16GB besteld. Om 00:30 bevestiging in de mail dus ook ik had rond de 26e mijn nieuwe telefoon verwacht. Helaas sinds dien niets meer vernomen dan een mailtje dat de levering nog niet gereed was.

Vandaag even langs de plaatselijke HI winkel gelopen. Die gaven aan dat de meeste modellen gewoon op voorraad waren. Ik heb dus om 17:30 een abonnement afgesloten en krijg zojuist bericht dat de telefoon morgen om 10:00 geleverd wordt.. Ongeveer dezelfde prijs maar met 4x zoveel data. Vodafone abbonement inmiddels gecancelled.
JeroenW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren abo verlengd met iPhone6 128 GB, vandaag een mail dat ie morgen binnenkomt.
Dat is snel !!!
zephyrlord92

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb mijn iphone 6 sg 16gb 25 spt besteld.
Ik zit met smart te wachten tot hij binnen komt.

Met een beetje mazzel Komt hij iets eerder dan week 43 binnen:)
Mies

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
22 september mijn iphone 6 plus 64GB SG online besteld bij een verlenging en vandaag dan eindelijk binnen gekregen. Kreeg gister netjes een mail dat hij vandaag aangeboden zou worden, helemaal top!
LDH20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vanmiddag is mijn I6+ 128GB geleverd bij VFW bisons poor. Tijdens lunch wisten ze nog niets maar rond 3 uur werd ik gebeld dat me pre order aangekomen is. Bij navraag wisten ze wel dat r iphones onderweg waren maar welke wisten ze niet. Toch raar voor n bedrijf die zijn geld verdient met communicatie. Had mijn besteld op 19 sep dus 13 dagen geduurt. N les voor over 2 jaar
hippo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Frustrerend hoor!

iPhone 6 64gb uiteraard Space Grey bevestigd op 19 sept 09:30 uur.

He-le-maal niks.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic