Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,003Oplossingen
  • 1,337Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoonrekening Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafone,Dacht een goeie aanbieding van jullie gehad te hebben door 53 € per maand te betalen voor een Iphone 6 met 6 GB maar nu krijg ik me eerste rekening nadat ik heb verlengd en ben niet bui...

ik kan geen my vodafone (zakelijk) account aanmaken Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik kan geen (zakelijke) account aanmaken voor myvodafone. bij het aanmaken van zo een account word er gevraagd naar de gegevens van de contractant, klantnummer(dat is *moderator edit: kla...

baco door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nr 06******** *moderator edit: 06-nummer anoniem gemaakt. Dit is een openbaar forum.*Ik denk mijn abonnement verlengd te hebben.Maar hoor niks! Dus graag reaktie

tonyb1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten op rekening voor nummer 3669 Alleen-lezen Opgelost

Ik sms nooit naar betaalde sms-diensten, maar ik zie op mijn rekening dat ik moet betalen voor een sms naar nummer 3669. Ik krijg niet gevonden wat deze dienst is. Kan iemand mij dat vertellen? Edit m...

abo verlengen Alleen-lezen Onopgelost

ik wil mijn abonnement verlegen maar ik wil de galaxy s6 edge 32gb waarom moet ik dan 94 euro bij betalen en bij de galaxy s6 32gb niet?

Kevin1992 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

snap kosten niet Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week was ik in Boedapest. Ik heb tot tweemaal toe geprobeerd via SMS 4000 om Alles Op Reis te activeren. Ik kreeg twee keer een foutmelding en uiteindelijk toch de mededeling dat deze was aange...

drsjan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Is de storing al verholpen? Ik kan nog steeds niks.

Sigmaris door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail werkt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week geen voicemail meer, Al drie medewerkers aan de lijn gehad met de standaard antwoorden. Alles uitgevoerd a.h.v. hun adviezen (had dit al meerdere keren zelf uitgevoerd) geen resultaat e...

zefke door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

levering Samsug s5 4G Black Alleen-lezen Opgelost

Hallo forumleden, 14-02-2014 mijn abonnement verlengt met een samsung galaxy S5 4G, op de site staat nog steeds dat dit toestel op voorraad is.Tot op hede nog steeds geen toestel ontvangen, de vodafon...

thtb88 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Verlengen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op het moment een abonnement met weinig belminuten en veel data. Hoewel ik graag bij Vodafone wil blijven zie ik alleen maar abonnementen met veel belminuten en weinig data of veel belminuten m...

alles in 1 vakantie bundel Alleen-lezen Onopgelost

ik had een vraagje,ik heb de alles in 1 vakantie bundel gekocht voor 2 euro per dag.ik heb dus een sms gestuurd en hierna ook een bevestiging gekregen, nu zit ik in het buitenland en is het voor mij n...

Ik wil passende oplossing voor abonnementskosten. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb 2 weken terug mijn abonnement verlengd. Ik had een Red3f abonnement met 2gb en onbeperkt bellen. Dit kostte €32 per maand. Nu heb ik mijn abonnement verlengd met hetzelfde abonnement van...

sccambuur door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet blox blijkbaar niet aangesloten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de 11e van deze maand de 1gb aangesloten. Daarna gewoon een smsje gekregen dat de blox inderdaad aangesloten was. Maar nu blijkt dat ik al 7 dagen gebruik maak van het Internet dag tarief. De b...

kleijer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

klacht over bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik hoop een reactie te krijgen van vodafone,Wij zijn een gezin bestaande uit 4 personen, ik mn vrouw en 2 zonen van 19 en 20 jaar en hebben alle 4 een vodafone abbonoment, ikzelf ben al vanaf t...

1135GP - Volendam - GSM/UMTS storing Alleen-lezen Opgelost

Telefoon ontvangt signaal, maar kan niet bellen/gebeld worden of internet gebruiken. Kruistest uitgevoerd, probleem speelt ook bij andere telefoon. Via Vodafone Klantenservice vernomen dan er een stor...

aanmelden duurt 48 uur? Alleen-lezen Onopgelost

Alle gegevens correct ingevoerd. Nieuw toestel nieuwe sim en dan duurt het 48 uur voor het werkt? Stoomcomputers? Geef je dan 600 euro aan uit. Gepruts.

kropot58 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy s6 edge Alleen-lezen Opgelost

Staat bij de sapphire blue samsung galaxy s6 edge 32 GB dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Komt ie wel weer snel genoeg terug om hem nog te pre-orderen voor de voordeelacties?Groeten

muraden door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Galaxy S4 Android 5.0 update, wanneer ?? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb nu voor een jaar deze prachtige s4Maar ik zou graag willen weten waneer ik de 5.0 updateKan uitvoeren op mijn toestelIk heb een Vodafone branded version nu op android 4.4.2M.v.g Timon

Geen netwerk verbinding (bellen/sms) Alleen-lezen Onopgelost

Kunnen niet bellen en niet sms'en. Meerdere telefoons en personen met Vodafone netwerk.Vervelend, want niet bereikbaar en je kunt niet bellen. Whatsap berichten komen alleen binnen als er wifi is!Er s...

Marc_68 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen