Anouk29489

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kleuren Z3 compact

Hallo!

Via verschillende winkels is de Sony Xperia Z3 Compact in 4 kleuren te krijgen. Helaas via Vodafone alleen in Wit en Zwart. Ik wil eigenlijk de groene versie hebben en hem kopen via Vodafone omdat de provider me gewoon bevalt. Zou dit te regelen zijn? En zo ja, Hoe?

Hoop dat iemand me verder kan helpen.
Groetjes Anouk
5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Anouk29489,

Ik zie hem inderdaad maar met 2 kleuren op de website staan dus ik denk dat dit ook de enige kleuren zijn die ze leveren. Je kan altijd even navragen bij de verkoop afdeling van Vodafone via de chat, telefonisch of in de winkel of ze niet een van deze kleuren kunnen leveren.

Als het niet mogelijk is om dit via Vodafone te verkrijgen zou je natuurlijk ook het toestel los kunnen kopen en nog steeds bij Vodafone blijven (hint).

Met vriendelike groet,
MrMister
Anouk29489
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!

Bedankt voor je tips! Ga het proberen.

En bij Vodafone blijven is wel bedoeling, allen ben en blijf een Nederlander. Via Friends and Family is het gewoon goedkoper als los kopen ????

Meerdere tips zijn nog altijd welkom ????

Fijne Avond!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Anouk29489

Wat je ook kunt doen in plaats van het toestel los kopen is verlengen via andere websites zoals belsimpel, typhone etc.
Zo behouw je het contract bij Vodafone, toestel naar keuze natuurlijk 🙂 en vaak staan daar ook leuke acties op.

Groetjes stevied86
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic