omikron

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inlogproblemen Vodafone zakelijk

Sinds 2 dagen kan ik niet meer inloggen op Vodafone zakelijk (rekening inzien en printen). Gebruikersnaam en wachtwoord zijn (opnieuw) door Vodafone bevestigd, maar het werkt van geen kant. Ik lijk in een soort lus te zitten, via de poging om zakelijk in te loggen kom ik op de pagina voor particulieren terecht met de foutmelding: je logt niet meer in met je mobiele nummer. Ik heb geprobeerd om de Vodafone helpdesk te spreken (via 1200), maar geen enkele optie biedt mij die mogelijkheid.
Voor de goede orde: iMac, Safari versie 7
13 Reacties 13
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes

Beste omikron,

Het kan zijn dat u over bent gegaan naar het nieuwe systeem binnen Vodafone en dat u nu moet inloggen met een e-mail adres en dan zou u hiervoor alleen een nieuw My Vodafone account hoeven te maken op de website http://www.vodafone.nl Vervolgens klikt u op My Vodafone waarbij u dan klikt op "Ja, ik wil een account".

Als u inderdaad nog in het oude systeem van Vodafone zit waarbij nog onderscheid gemaakt word tussen zakelijk en particulier inloggen dan zou u moeten inloggen met een gebruikersnaam. Wat u dan het beste even kunt doen als u een foutmelding krijgt bij het inloggen is de cookies uit de Safari browser verweideren omdat deze dan waarschijnlijk voor de melding op de website zorgen.

Het is heel belangrijk dat u even belt met de klantenservice om of een nieuw wachtwoord aan te maken van het bestaande account of een nieuw account aan te maken indien nodig. Zorg wel dat u even het klant nummer, kvk nummer, rekening nummer en postcode huisnummer bij de hand heeft ter verficatie.

Met vriendelijke groet,
MrMister
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb geprobeerd een nieuw account aan te maken, maar dat lukte niet omdat mijn inloggegevens al aan een account zijn toegewezen.
Ik verwijder de cookies steeds, maar helaas - geen positief effect.
Ik zou zeker met de helpdesk willen bellen, maar via 1200 kom ik alleen maar in een menu terecht met geen enkele optie om een medewerker te spreken.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes

Beste omikron

U kunt ook proberen om in contact te komen via de chat functie van Vodafone alhoewel dit ook een hele taak kan blijken te zijn. Als u belt naar 09001000140 dan belt u met de afdeling SmartphoneCrew. Dit is een afdeling die ook over My Vodafone gaan en het probleem samen met u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey@omikon,

De klantenservice kun je bereiken via 1201.
Wat je ook kunt proberen is aan te geven dat je het wachtwoord bent vergeten. Vervolgens wordt er dan een mail gestuurd zodat je zelf het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Bericht is verplaatst van Het Koffiehuis naar Apps & Diensten board. Nieuwe link voor het bericht.
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iedereen hartelijk bedankt voor de suggesties. Ik kom niet eerder dan begin volgende week toe aan het werken aan de oplossing, maar ik vertrouw erop dat het probleem snel als opgelost kan worden beschouwd.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Laten we het hopen omikron . Laat je volgende week wel nog iets weten? Dat waarderen we zeker!
Nadia
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

Hoi omikron, is het nog gelukt?
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De zaak is opgelost door interventie van de helpdesk (1201). Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken en de tips!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Fijn om te horen dat alles weer naar behoren functioneer omikron. Heb je in de toekomst nog vragen dan is het forum altijd beschikbaar!

Fijne avond verder.
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OK, dank!
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone