omikron

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inlogproblemen Vodafone zakelijk

Sinds 2 dagen kan ik niet meer inloggen op Vodafone zakelijk (rekening inzien en printen). Gebruikersnaam en wachtwoord zijn (opnieuw) door Vodafone bevestigd, maar het werkt van geen kant. Ik lijk in een soort lus te zitten, via de poging om zakelijk in te loggen kom ik op de pagina voor particulieren terecht met de foutmelding: je logt niet meer in met je mobiele nummer. Ik heb geprobeerd om de Vodafone helpdesk te spreken (via 1200), maar geen enkele optie biedt mij die mogelijkheid.
Voor de goede orde: iMac, Safari versie 7
13 Reacties 13
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste omikron,

Het kan zijn dat u over bent gegaan naar het nieuwe systeem binnen Vodafone en dat u nu moet inloggen met een e-mail adres en dan zou u hiervoor alleen een nieuw My Vodafone account hoeven te maken op de website http://www.vodafone.nl Vervolgens klikt u op My Vodafone waarbij u dan klikt op "Ja, ik wil een account".

Als u inderdaad nog in het oude systeem van Vodafone zit waarbij nog onderscheid gemaakt word tussen zakelijk en particulier inloggen dan zou u moeten inloggen met een gebruikersnaam. Wat u dan het beste even kunt doen als u een foutmelding krijgt bij het inloggen is de cookies uit de Safari browser verweideren omdat deze dan waarschijnlijk voor de melding op de website zorgen.

Het is heel belangrijk dat u even belt met de klantenservice om of een nieuw wachtwoord aan te maken van het bestaande account of een nieuw account aan te maken indien nodig. Zorg wel dat u even het klant nummer, kvk nummer, rekening nummer en postcode huisnummer bij de hand heeft ter verficatie.

Met vriendelijke groet,
MrMister
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb geprobeerd een nieuw account aan te maken, maar dat lukte niet omdat mijn inloggegevens al aan een account zijn toegewezen.
Ik verwijder de cookies steeds, maar helaas - geen positief effect.
Ik zou zeker met de helpdesk willen bellen, maar via 1200 kom ik alleen maar in een menu terecht met geen enkele optie om een medewerker te spreken.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste omikron

U kunt ook proberen om in contact te komen via de chat functie van Vodafone alhoewel dit ook een hele taak kan blijken te zijn. Als u belt naar 09001000140 dan belt u met de afdeling SmartphoneCrew. Dit is een afdeling die ook over My Vodafone gaan en het probleem samen met u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@omikon,

De klantenservice kun je bereiken via 1201.
Wat je ook kunt proberen is aan te geven dat je het wachtwoord bent vergeten. Vervolgens wordt er dan een mail gestuurd zodat je zelf het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht is verplaatst van Het Koffiehuis naar Apps & Diensten board. Nieuwe link voor het bericht.
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iedereen hartelijk bedankt voor de suggesties. Ik kom niet eerder dan begin volgende week toe aan het werken aan de oplossing, maar ik vertrouw erop dat het probleem snel als opgelost kan worden beschouwd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Laten we het hopen omikron . Laat je volgende week wel nog iets weten? Dat waarderen we zeker!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi omikron, is het nog gelukt?
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De zaak is opgelost door interventie van de helpdesk (1201). Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken en de tips!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om te horen dat alles weer naar behoren functioneer omikron. Heb je in de toekomst nog vragen dan is het forum altijd beschikbaar!

Fijne avond verder.
omikron
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK, dank!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic