Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

klacht Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama.... vanochtend een nieuwe telefoon gehaald bij de winkel in Maarssen.er werd mij verteld dat de sim het binnen een uurtje zou doen.Na 3 x terug geweest te zijn en mijn 3e sim kaartje, we...

Overstap Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik neem momenteel bij jullie mijn abonnement af, nu mag ik sinds eergister een nieuwe telefoon (maanden van te voren eigenlijk pas in Juli) Nu heb ik een mooie aanbieding gezien bij Hollands ni...

Onjuiste factuur? Alleen-lezen Onopgelost

Per februari heb ik mijn (aflopende) abonnement omgezet in Vodafone Sim Only Scherp L (300 belminuten/sms en 500 MB). Dit zou E15 per maand moeten kosten.Echter ik krijg nu een rekening van E10,44. Kl...

Vodafone NetPerform App Alleen-lezen Onopgelost

!!!Let op: Topic moet geplaatst worden via account van Sabine van Loon. Daarnaast moeten linkjes naar Google Play en Apple App Store getest worden zodra app live staat!!! Beste forumgebruikers, We lan...

Marc door Oud Community Moderator

Betalingen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Deze mail is bestemd voor afdeling betalingen.Er staat nog een bedrag open, volgens vodafone van€209,91. Ik wil graag weten of dit geverifieerd kan worden aan de hand van bewijzen.Ik heb m...

4G netwerk optimaliseren (Tips & Tricks) Alleen-lezen Onopgelost

Hoe zorg je voor en beter 4G netwerk? Ook jij kunt meehelpen! Daarom vindt je in dit topic en aantal Tips & Tricks om je 4G netwerk te verbeteren en kom je ook te weten of je wel 4G hebt. Wat is 4G?4G...

rare facaruut Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Als eerste wil ik graag even zeggen dat dit dag 5 is dat ik contact zoek over mijn factuur.Niemand die mij in die tijd heeft kunnen helpen omdat er niemand aanwezig was of de dienst buiten gebr...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer nu al een aantal weken mijn nummer vanaf KPN mee te nemen naar Vodafone.Het formulier op de site werkt niet, telefonisch kan het niet, mijn papieren aanvraag die per post is gestuurd is ver...

abo verlengen Alleen-lezen Onopgelost

hallo, Op dit moment heb ik nog een sim-only abo met 225 min. + 500 mb data die eind mei afloopt. Van jullie heb ik reeds een aanbieding ontvangen om m'n abo te verlengen, weliswaar € 1,- goedkoper da...

Overdragen beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag. Ik ben benieuwd of het bij Vodafone Nederland mogelijk is. Bij Vodafone ES wel namelijk. Het gebeurt weleens dat je niet makkelijk kan opwaarderen. Dan is het bij Vodafone ES mogelijk dat...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen