ractabak
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantnummer

Hallo, mijn moeder is al weken bezig haar klantnummer te achterhalen maar krijgt geen enkele hulp van de klantenservice. 

 

Haar my vodafone account is niet meer te bereiken dus daar kan ze het niet. Op het rekeningafschrift staan sterretjes en het contract hebben we ook niet meer. Dus hoe krijgt ze haar klantnummer zodat ze het vodafone account op haar nieuwe mail adres kan aanmaken. 

 

Gr, Remko

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11198Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2095Likes

Hoi @ractabak,
Welkom op de Community van Vodafone. Wat lief dat je jouw moeder hiermee verder wilt helpen. Ik zie dat @SamsungExpert al behoorlijk wat informatie geeft over waar je het klantnummer kunt terug vinden. Mocht er alsnog hulp nodig zijn om het klantnummer te achterhalen door het My Vodafone account opnieuw in te stellen (wij geven in verband met de privacy en veiligheid van gegevens geen klantnummers door), laat jouw moeder contact met ons opnemen via Facebook Messenger of via de chat (website of app). Dan kunnen wij het account opnieuw instellen voor haar en hierdoor heeft zij weer toegang tot alle gegevens zoals het klantnummer. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Posts
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Hi @ractabak ,

 

Je kunt het klantnummer via diverse documenten terugvinden.

 

Het klantnummer staat vermeld in:

• De maandelijkse factuur

• In het contract

• In MyVodafone

• In de mails die je ontvangt van Vodafone

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11198Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2095Likes

Hoi @ractabak,
Welkom op de Community van Vodafone. Wat lief dat je jouw moeder hiermee verder wilt helpen. Ik zie dat @SamsungExpert al behoorlijk wat informatie geeft over waar je het klantnummer kunt terug vinden. Mocht er alsnog hulp nodig zijn om het klantnummer te achterhalen door het My Vodafone account opnieuw in te stellen (wij geven in verband met de privacy en veiligheid van gegevens geen klantnummers door), laat jouw moeder contact met ons opnemen via Facebook Messenger of via de chat (website of app). Dan kunnen wij het account opnieuw instellen voor haar en hierdoor heeft zij weer toegang tot alle gegevens zoals het klantnummer. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

Uitgelicht topic