Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Up, up, up,upgrade - ik zie er nog niets van terug. Alleen-lezen Opgelost

Op 6 maart ontving ik een mail dat mijn abonnement per 2 maart een upgrade zou krijgen. Van 2 naar 4GB. Tot op heden zie ik in mijn overzicht nog steeds een bundel van 2GB. Hoe zit dit precies? *afbee...

Internet van m'n red Together bundel nu al op. Alleen-lezen Opgelost

Ik ben nu al door mijn internet bundel van 200 gb heen. Wij zijn met 2 personen en bijna altijd thuis op de WiFi hoe kan dit? Andere maanden had ik nog geen 2 gb op

5oaks door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2de mobiel nummer toevoegen aan mijn ziggo Alleen-lezen Opgelost

kan een 2de mobiel nummer worden toegevoegd aan mijn Ziggo ivm dubbel data? toestel staat geregistreerd op zelfde adres, andere betaal rekening.

Wim V door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

iphone xr doet het niet meer Alleen-lezen Opgelost

hoi sinds vandaag doet mijn iphone xr 128gb het niet meer hij blijft al een aantal uur het zwarte scherm met laadt icoontje vertonenen is erg warm. is deze kapot? zoja hoe kan ik het toestel opsturen ...

visual voicemail Alleen-lezen Opgelost

Wanneer krijgen jullie visual voicemail?

Lammen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

bestelling - wanneer kan ik iets verwachten? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar weken terug een telefoon besteld bij jullie maar tot nu toe is de status van de bestellen niet veranderd , wanneer kan ik hem eindelijk verwachten? groetjes

tijdelijk extra beltegoed in abonnement mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Normaal gesproken heb ik weinig belminuten in mijn abonnement. Ik bel nu eenmaal niet veel. Door de omstandigheden op dit moment, ben ik genoodzaakt meer dan gewoon te bellen. Mogelijk heb ik nu onvol...

Joep Smit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid tarieven 2020? Alleen-lezen Opgelost

Wie weet de prepaid tarieven 2020? Grt.

menn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

korting wanneer ziggo niet mogelijk is Alleen-lezen Opgelost

Helaas kan ik geen abonnement op Ziggo nemen. De kabel is verkocht aan CIF en Ziggo is op mijn adres niet mogelijk. Is er toch een mogelijkheid dat ik wel korting kan krijgen? Graag een reactie van ee...

Luigi66 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

slecht bereik telefonie en radio Alleen-lezen Opgelost

In mijn woonplaats is het bereik van telefonie service van Vodafone slecht. Ik woon op het noordelijkste puntje van Noord - Holland en ik krijg thuis niet meer als 1 blokje bij mijn antenne. Is het mi...

FredjeP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, ik ben vorig jaar naar de Vodafone winkel gegaan met een kapot toestel en deze na advies van de medewerker vervangen door een nieuwe S10+ met abonnement door de medewerker. sindsdien net...

haiko door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

met nuiwe telefon abonoment Alleen-lezen Opgelost

ik wil met abonoment mijn abonomenten verlengen samsun galaxy notte20 utra al vast betelen mogelijk en wat kost en permand betalen red essentaalabonoment

iphone 11 pro max 64 Alleen-lezen Opgelost

Waarom als ik op instagram ben en ik zie Vodafone dat de telefoon eenmalig rond 70 euro is en als ik via internet ga dan is de eenmalige bedrag rond de 370 euro vraag wil ik weten waarom dat is en waa...

Inloggen MyVodafone lukt niet nadat mijn mail ineens is veranderd. Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer, mevrouw, Ik zag laatst dat mijn email is veranderd naar die van mijn moeder. Nu kan ik niet meer inloggen in mijn app. Ik probeer het wachtwoord te wijzigen maar elke keer geeft hij een ...

Huidige stand van zaken Esim Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik heb een nieuwe baan, met een IPhoneXr. Nu wil ik mijn prive nummer behouden, alleen heb ik geen zin om met 2 telefoon rond te lopen  Wat is nu de huidige stand van zaken bij Vodafone? I...

madmiraal door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen weergave tegoed Alleen-lezen Opgelost

Super! Mijn gezamenlijke datapot doet het weer en buitenbundel tarief is weg. Wacht af en alles komt goed guys, no stressVodafone doet zijn best. ??

Muleyke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

bedrag prepaid elke dag Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een prepaid sim in tablet waarvan mobiele data uit staat. Werk meestal via wifi en heb de sim alleen nodig als er geen wifi is. De vraag: waarom wordt er elke dag 1 cent afgeschreven van...

2000 gb in red together bundel Alleen-lezen Opgelost

In my vodafone staat dat de bundel 2000 gb is maar bij mijn vriendin die ook in dit bundel zit 0 gb. Daarnaast staat er dat mijn bundel op is Nu snap ik dat vanwege de storinger een probleem is en mij...

Paul164c door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen