Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,012Oplossingen
  • 1,347Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

telefoon abonament Alleen-lezen Opgelost

Ik bestelde tel 9 december, het geld werd ingenomen en ik heb geen antwoord.

abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Wanneer loopt mijn abonnement af?

ps4 verbinden via vodafone hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo wil graag mijn ps4 in de vrachtwagen laten verbinden met mijn vodafone hotspot .maar hij vraagt steeds naar de proxy server. Iemand een idee hoe ik verbinding kan maken. Mvg john

Jlbeckers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Heb nieuwe Samsung A50, gisteren in Vodafonewinkel nieuwe simkaart laten zetten. Telefoon doet alles behalve Whatsapp. Krijg melding “Kan niet verbinden, controleer of u verbonden bent met internet” H...

joy1001 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bestelling Iphone xr, Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone, Op Zondag Nacht heb ik een bestelling geplaatst bij jullie toestel met abonnement nu heb ik daar helemaal niks over gekregen in mijn inbox en de bestelling staat nu nog op controleren,...

mm2503 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengingen van telefoon Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb pas mijn *moderator edit* verlengt maar tijdens bestellen heb ik de verkeerde toestel besteld in plaats van iPhone 11 moest zijn iPhone 11 plus, ik heb de pakket nog niet geopen...

aniltali door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hi, Ik ben mn telefoon in het buitenland verloren en heb hem al geblokkeerd. Nu ben ik volgende week toevallig een paar dagen in Nederland. Wat moet ik regelen en of doen om er zeker van te zijn dat i...

Privénummers Alleen-lezen Opgelost

Kan Vodafone achterhalen wie "de onbekende beller" is. Privénummers neem ik in principe niet aan, maar ook de belastingdienst of het uwv bedient zich ervan. Dus het zou mooi zijn als je van dergelijke...

verlenging Alleen-lezen Opgelost

Hoi Als ik mijn abonnement wil verlengen incl. nieuwe telefoon moet je dan ook aansluitkosten betalen. Ik zit nu ook bij vodafone.

irma2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe sim nu geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Nieuwe sim gehad en in m'n telefoon gedaan. Nu geen bereik. Ander netwerk selecteren werkt niet. Iemand tips?

slechte internet verbinding Alleen-lezen Opgelost

İk heb al 20 değen slechte internet verbinding hoe is dit op te lossen? Tijdens gamen of als ik buiten valt 4G internet vaak weg na paar seconden of minuten komt 4G terug waar ligt de probleem nou??

Zwager overleden - nalatenschap verworpen - abbo stopzetten Alleen-lezen Opgelost

Mijn zwager is helaas plotseling onlangs overleden. Het bleek uiteindelijk dat er veel schulden zijn, waardoor de familie de ervenis niet heeft aanvaard, en heeft de nalatenschap verworpen. Dit is inm...

JVeroen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

aankoopbewijs Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb i.v.m een repartie van mijn iphone x een aankoopbewijs nodig! De pakbon heb ik nog maar daar kan ik geen bedrag op vinden.

Weergave data verbruik Red Together in My Vodafone klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Zowel verleden maand als deze maand geeft de app een onjuist data verbruik aan. De cirkel diagram geeft veel minder aan dan het daadwerkelijk verbruik (je verbruik bekijken). Verleden maand was het ze...

hrj door Gedreven Meedenker
  • 71 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

Telefoonverbinding iPhone Alleen-lezen Opgelost

Iphone 6s maakt geen verbinding met een iPhone 10 over een afstand van 3 km. Van appartement naar appartement van familie In het app. van familie maakt de 6s wel verbinding met de iPhone 10. Geen verb...

HarryA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet Alleen-lezen Opgelost

Ben nu al door mijn internetbundel heen, binnen 5 dagen. Is in die 2 jaar nog nooit gebeurd. Hoe kan dat nu ineens

abbonnement noet goed geregistreerd? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar Vodafone per 26 nov.2019. Gisteren ontving ik mijn eerste factuur. Ik had daar vragen over en heb toen gechat met uw medewerkster Antje. Zij vertelde mij dat mijn telefoonnumme...

Jolina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening nog niet voldaan omdat de rekening niet klopt Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,ik wil doorgeven dat ik had nog niet betaald de bedrag van €87,45 omdat ik ben niet met accord over dat bedrag omdat een maand van te voor had ik stop een rekening van €95 peer maand me...

Higino door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen