Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
Miximus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toevoeging op deze handleiding:

Het kan zijn dat wanneer je na stap 8 probeert in te loggen, je nog steeds de vraag krijgt gesteld of je al een account hebt waarmee je met e-mail adres inlogt. Deze zelfde vraag kan dan constant terug blijven komen, waardoor je in een vervelende cirkel terecht komt. Dit kan komen omdat de 'cookies' in je browser automatisch weer het 06 nummer hebben ingevoerd, zonder dat je dit te zien krijgt.

De oplossing om uit deze cirkel te komen is om je 'cookies' uit de browser te verwijderen en dan pas proberen in te loggen met je e-mail adres. Op dat moment zal je wel kunnen inloggen met je e-mail adres en wachtwoord combinatie.
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal!

Moet je met je nu met je e-mail inloggen en lukt het niet de 1e keer?

1: Probeer eens "gebruikersnaam of wachtwoord vergeten" bij het inlog scherm op je computer en vul het e-mail adres in dat je hebt opgegeven. Je krijgt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken (dit kan natuurlijk ook de oude zijn).

2: Lukt het nog niet via de app maar wel via het internet? Verwijder de My Vodafone App even van je telefoon en herinstalleer het via de appstore/playstore (alleen voor Android en iPhone) en log in met je e-mail en nieuw (of oud) ingestelde wachtwoord.

3: Heb je een Windows telefoon en werkt de app niet sinds je je e-mail adres hebt ingesteld? Ga naar het inlogscherm van de My Vodafone via Internet Explorer en voeg de pagina als Tile toe aan je startscherm. Zo kun je altijd makkelijk je verbruik blijven checken tot de app is geüpdate!

Groetjes,
Kevin


manesova

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
beste vodafone
jullie hebben een paar dagen geleden de wijze van inloggen verandered: ipv met mijn 06 nummer moet ik nu inloggen met mijn email adres. ik heb dat dus aangepast maar het lukt mij nu niet (via Mijn Dashbord) om mijn saldo te zien.
EN WETEN JULLIE DAT DE IOS APP SINDS DEZE OVERGANG HELEMAAL NIET MEER WERKT !!!
Wanneer denken jullie deze problemen opgelost te hebben ?
Bij voorbaat dank !
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @manesova,

Wat je dient te doen is eerst op de oude manier in te loggen met je nummer en wachtwoord. Vervolgens vul je je e-mailadres in en bevestig je dit. Daarna kun je inloggen met je e-mail adres.
De app verwijder je en installeer je opnieuw. Vervolgens vul je je emailadres in en je wachtwoord. Voordat je op bevestigen duwde kun je het beste checken of er geen spatie achter het emailadres staat (dit heeft te maken met een bug in de app die op dit moment speelt) door de cursor achter die spatie neer te zetten en te verwijderen. Daarna kun je gewoon inloggen. Wat je ook kunt doen is de cache legen van je app.

Ik hoop dat je aan bovenstaande iets hebt.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
UschiBB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoe kan ik het account van m'n dochter toevoegen in de app?
Voorheen kon dit prima, nu niet meer.
Zij heeft een abonnement op mijn naam en emailadres...
Ook met een eigen aangemaakt account lukt het niet.
Ook op internet loopt deze vast.
Hoe kan ik haar verbruik toch inzien?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @UschiBB , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Kun je aangeven wat er mis gaat? Wat loopt er precies vast? Wat krijg je te zien? Je kunt in de app meerdere accounts toevoegen.
G_E_A

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het opnieuw erop zetten van de vodafone app werkte bij mij meteen. Dank je wel voor deze TIP
manesova

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
het verwijderen van de app en het opnieuw installeren en inloggen heeft inderdaad tot resultaat geleid, dank ! jammer alleen dat Vodafone dit niet even vermeld bij de overgang naar een nieuwe manier van inloggen.
het inloggen op My Vodafone en het bekijken van het saldo gaat bij mij goed, maar niet bij mijn echtgenote: zij kan wel inloggen, maar als zij rechtsboven op 'Ga naar mijn dashboard' klikt gaat het fout.
Wat is hier de oplossing ? Vodafone (1200/1201) is al een week niet bereikbaar: ik probeer het iedere dag maar hang na 15-20 minuten wachten maar weer op. Dit geintje heef me inmiddels al ruim 3 euro gekost (45 c per keer).


Bij voorbaat dank !
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @manesova,

Als zij inlogt via de website kun je proberen om de cookies te verwijderen. Werkt dit niet dan raad ik een andere browser aan.
Lukt dit ook niet dan dien je contact op te nemen met de klantenservice. Ik neem aan dat het erg druk is bij de klantenservice. Wat je ook kunt doen is een chat bericht starten

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Dennis90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen,

Ik heb problemen met het my vodafone account, heb nu inmiddels 2 email accounts gebruikt en bij allebei krijg ik niks te zien.
Ook als ik een de instructie volg om een abbonement toe te voegen dan wordt er gezegd dat er al een abbonement is toegevoegd!

Ik heb alle mogelijke stappen al uitgevoerd.
1. cookies verwijderd
2. ww aangepast.
3. 3 verschillende web browsers gebruikt en bij elke browser krijg ik de zelfde melding, en of ik dit nou thuis probeer of op het werk dat maakt niet uit.
4. gecontroleerd of java uit staat dit is niet het geval

Wat is de oplossing? heb een printscreen van het probleem maar heb geen mogelijkheid om dit toe te voegen.

Volgende probleem is de app sorry dat ik het zeg maar na de update werkt het gewoon niet!
Ook hier alles geprobeerd! het werkte voorheen uitstekend!(ook hier heb ik een printscreen van)
1.app is up-to-date(vanmorgen nog geupdate)
2. Meerdere malen opnieuw geinstalleerd dit alles heeft geen resultaat.

Graag jullie hulp voor de oplossing

Met vriendelijke groet,
Dennis Boerboom
manesova

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
damk voor je snelle reactie ! cookies verwijderen en andere browser (chrome vs IE) heb ik al geprobeerd zonder resultaat 😞
chatfunctie is ook al een week onbereikbaar, inclusief 5 min geleden: "Het is erg druk. Op dit moment is er niemand vrij om met je te chatten".
dit is echt een afknapper hoor: Vodafone wijzigt de manier van inloggen en vanaf dat moment gaat er van alles mis en zijn ze onbereikbaar..........
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zit er denk ik niks anders op dan contact op te nemen en in de wachtrij gaan staan vrees ik.
WL70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij zijn gebruiker van MyVodafone Zakelijk. Dit account is ondertussen omgezet en wij kunnen ook inloggen op de website. Naast de hoofdgebruiker had ik nog een account als beheerder welke nu niet meer toegankelijk is. Als ik probeer in te loggen met mijn email adres en wachtwoord kom ik op een pagina met de melding dat de web pagina niet (meer) bestaat. Deze extra toegang kan ik ook niet meer vinden op de nieuwe MyVodafone website als ik op het hoofdaccount inlog. Wat is er met de extra beheerders gebeurd? Hoe kan ik ook de app gebruiken? Extra gebruikers toegang verlenen vanuit MyVodafone - Gebruikers geeft enkel maar de melding "Er is iets misgegaan op deze pagina.We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens."

Update niet geslaagd naar mijn mening.
timkerkdriel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet meer inloggen op my vodafone. Er staat dat ik mijn account om moet zetten , alleen het lukt me niet. Krijg wel steeds een melding als ik me inlog met daarin de tekst dat ik nog niet kan inloggen en van jullie een uitnodiging ontvang. Maar tot op heden nog niks ontvangen.

Mvg , Tim
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben zakelijk klant en kan sinds de werkzaamheden 20/23 maart niet meer inloggen en mijn tegoed niet meer zien. Wat kan ik doen? Ik zit al uren te prutsen met login gebruikersnaam etc.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Jonggruter,

Vervelend joh...
Ik raad je aan om via de website nog eenmaal in te loggen met je 06 nummer en wachtwoord. Vervolgens geef je het emailadres in en bevestiging je dit. Daarna voeg je je nummer toe via een sms en daarna staat alles zoals het hoort.

Vanaf dat moment log je in met je emailadres. Gebruik je ook de app. Dan dien je deze als eerst te verwijderen. Dan opnieuw installeren. Vervolgens geef je het emailadres en wachtwoord in.
Er zit wel een kleine bug in de app. Dit houdt in dat er automatisch een spatie wordt geplaatst achter het emailadres. Deze moet dus handmatig verwijderd worden. Daarna werkt de app zoals het hoort.

Laatst me even weten of het gelukt is en waar het mis gaat.

Groetjes stevied86
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Het is even werk geweest, en het is gelukt. Zag dat ik nog 1 belminuut over had haha. Net op tijd, thanks!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@timkerkdriel Heb je misschien een ander e-mailadres gekregen? Dan is de mail misschien naar je oude adres gestuurd. Check ook even je spam-inbox. Je weet maar nooit.
Vind je de mail dan nog niet? Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je een nieuwe uitnodiging sturen.
Anonymous
Niet van toepassing
Super geen dank, mocht je nog andere vragen hebben ben je altijd welkom hier.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic