Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
RogérHK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay bedankt! Ik zou het vragen.

Rogér Leander
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, laat je weten of het gelukt is ?
MENNOGINDER

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds ik ben overgestapt van prepaid naar een abonnement, heb ik problemen met het inloggen op my vodafone. Ik kan dan mijn rekening niet zien en eventueel andere voor mij belangrijke zaken. Hoe ik het ook probeer, niets werkt. Wie kan mij adviseren?
DZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer al een aantal dagen een my Vodafone account aan te maken. Ik ontvang via sms een code, die ik invul, waarna ik mijn persoonlijke gegevens en wachtwoord invul. Vervolgens loopt de site telkens vast (dus het draaiende "even wachten" icoontje blijft draaien en verder gebeurt er niets. Dit gaat zo zowel als ik het via mijn telefoon probeer als op de computer. Ik word er een beetje gefrustreerd van..
Anonymous
Niet van toepassing
en
Ik raad jullie aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice zodat zij met jullie mee kunnen kijken, het account aan kunnen maken of eventueel te resetten.
MENNOGINDER

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je advies. We gaan meteen naar de winkel.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ook, mijn collega's daar kunnen meteen met je meekijken

JJFLASH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Help!
Ik heb een you simkaart ontvangen.
Deze in telefoon.
Stap 2: registreren in my vodafone.
Ik ga als nieuwe gebtuiker een account aanmaken.
vul telefoonnummer in.
Er is een sms verstuurd.
Alleen ontvang ik deze neit op mijn telefoon waar you simkaart in heb gestopt ........
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
JJFLASH , dat is natuurlijk niet handig. Je hebt de simkaart wel al geactiveerd neem ik aan? Kun je wel sms'jes van andere nummers ontvangen?

Mocht het niet lukken, raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een uitnodiging sturen naar jouw mailadres om een account aan te maken en dan hoef je deze niet per sms te bevestigen.
Nuradin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IK HOUD VADOFONE
Bensvodafoon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer steeds weer om een mijn Vodafone te maken, maar wanneer ik het telefoonnummer in voer gaat het fout. De cursus staat 1 SP van de voor in gevulde 06 ik kan mijn laatste cijfer dus niet invoeren.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Bensvodafoon , welke link heb je precies gebruikt? Wanneer ik deze link gebruik: klik hier komt mijn cursor gewoon op het eerste vakje en kan ik ook gewoon een 06-nummer invullen. Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic