Vodafone Inruildeals is pure misleiding!!
Scam van een multinational!
Stuur dit door (liken) zodat je er niet intrapt zoals ik!!
Hoe zit het precies?
Vodafone belooft je 200 euro extra inruilkorting indien je je oude toestel inruilt bij de aanschaf van een Samsung S24 in januari. Op basis van die aanbieding heb ik een abonnement met toestel afgesloten met nummerbehoud (overgestapt van ODIDO). 22 januari wordt mijn toestel netjes geleverd met een pakbon en een contract (waarop duidelijk staat dat ik een S24 heb gekocht.)
en nu komt ie: De actievoorwaarden schrijven voor dat je een aankoopfactuur moet opsturen naar Likewize om een actiecode te krijgen. (Benodigd om mee te sturen met het oude toestel). Maar ik heb geen aannkoopfactuur gekregen van alleen het toestel want die bestaat ook helemaal niet!
Likewize geeft mij dus geen actiecode (als ik het contract opstuur of de pakbon of de bestelorder)en houdt volstarrig vast aan het woordje aankoopfactuur.
De klantenservice van Vodafone helpt je niet want als iets buiten het script omgaat dan weten ze het niet meer. Circa 10x heb ik gebeld met Vodafone en elke keer kreeg ik andere medewerkers die steeds een ander antwoord gaven maar nooit kreeg ik een helpende hand. Supervriendelijk houden ze je aan de praat en eentje beloofde zelfs terug te bellen als het niet geregeld was maar heeft dat nooit gedaan! Bedankt Ozer. En de jongens van Likewize zoals Hristiyan
voor jullie hulp. (NOT)
Policy is als je langer dan een half uur aan de lijn bent dat de verbinding wordt verbroken. Ze maken cases aan en dan moet je 5 dagen wachten maar je krijgt noot de gevraagde aankoopnota. Want die bestaat niet. De winkelmedewerkers helpen je niet omdat het abonnement via de website is afgesloten maar herkennen het verhaal.
M.a.w. Van het kastje naar de muur!!! Vodafone licht je dus gewoon op samen met Likewize. en nu lees ik dus dat als je wel een promo code hebt je nog de cashback niet krijgt want dan hebben ze zogenaamd je toestel iet gekregen!!! Goed geregeld Vodafone!
Nogmaals trap er niet in en Vodafone ga je schamen voor zo’n walgelijk beleid!