Per 3 april 2024 loopt mijn huidige 2-jarige Vodafone Start M abonnement af. Woensdag 21 februari jl. kreeg ik van Vodafone een mail met daarin dat ik kan verlengen en een persoonlijke aanbieding.
Op 21 februari jl. voor het volgende abonnement gekozen:
Onbeperkt Bellen Blox € 2,50
Start M 2 jaar € 15,00
Totaal excl korting € 17,50
Ziggo korting - € 2,50
Mijn online korting - € 1,50
Totaal incl korting € 13,50
Op 21 februari jl. via de mail het besteloverzicht ontvangen (Ordernummer: 458049631) met de gegevens zoals hierboven en de maandelijkse kosten van € 13,50.
De volgende dag 22 februari jl. krijg ik een nieuw besteloverzicht (Ordernummer: 458274981) en daarin is de online korting verdwenen en is het maandelijkse bedrag ineens € 15,00. Vervolgens krijg ik per mail het contract en ook daarin maandelijkse kosten van € 15,00 i.p.v. de afgesproken € 13,50.
Ik heb 22 februari jl. nog een chat sessie gehad met een medewerker van Vodafone en die kon niet precies zeggen welk bedrag ik per 3 april 2024 ga betalen want misschien wordt de online korting dan pas verrekend. Ik zou dan gewoon moeten afwachten en als het niet klopt dan weer contact op nemen.
Ik was nog wel zo enthousiast met mijn verlenging maar heb er nu geen goed gevoel bij. Ik dacht ik ga het voorleggen aan de community want nu kan er nog iets gedaan worden aan het contract zodat ik zeker weet dat ik het afgesproken bedrag van € 13,50 ga betalen per 3 april.
Graag zou ik willen vragen of een medewerker van Vodafone hier s.v.p. naar zou wil kijken? Ik heb alle mailtjes/bestanden met de afgesproken bedragen en kan het zo doorsturen.
Alvast hartelijk dank voor het uitzoeken.