Hi
Nimac91 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat fijn dat ik je niets hoef uit te leggen en dat je zelf techneut bent. Dat maakt het wel allemaal een stuk makkelijker om te zeggen dat je het best je klacht kan indienen op de BEREIK pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map
Op deze pagina staat hoe je kan controleren of er iets aan de hand is en daar kan je ook een Netwerk Check doen om je verder te helpen en je klacht neer te leggen bij de juiste Vodafone afdeling. Hier op de community kunnen wij klanten je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. En het probleem dat jij aangeeft moet je echt voor bij de juiste afdeling zijn en/of bij de
klantenservice van Vodafone.
Jammer dat ik je niets mag uitleggen...
Doe het toch een beetje hoor, kan het niet laten...
Heb je ook al 4G over Wifi geprobeerd? Dat zal toch zekers wel moeten werken, of dat ook niet? https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Succes in ieder geval en als je vraag bij de juiste afdeling ligt dan helpen ze je zeker!