Izaahization

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gestolen samsung s9

Gisteren is op een event in de Heineke musical hall mijn telefoon gestolen.
Ik heb vandaag direct aangiften gedaan en ik zal er voor zorgen dat mijn procesverbaal beland bij Vodafone.

Mijn telefoon is niet verzekerd tegen diefstal en ik ben er over het algemeen ook niet voor verzekerd bij mijn eigen verzekeraar.

Mijn vraag is; nu ik dus niet meer mijn telefoon terug krijg, moet ik wel nog steeds per maand betalen.
Dit is een abonnoment van 2jr die ik dit jaar heb afgesloten.
Betekend dat ik dit moet blijven betalen terwijl ik de telefoon niet meer gebruik omdat die is gestolen?
Zou dat beteken dat ik zelf een nieuw toestel moet kopen en dan met die ene sim kaart maar verder moet gaat terwijl dat 40 euro p.m is?

Bedankt alvast
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Izaahization
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is vrij simpel, Ja!
Het toestel heb jij gekocht en wat er mee gebeurd in de tijd dat jij het toestel hebt is Vodafone niet voor verantwoordelijk. Als je daar geen verzekering voor hebt en je eigen verzekering wil dit niet vergoeden dan is dat eigenlijk gewoon vette pech. Jij hebt het toestel gekocht dus je zal gewoon elke maand moeten blijven betalen voor het toestel, ook als je een nieuwe koopt. Daar is spijtig niets aan te doen, het is jouw eigendom!

Wat je wel zou kunnen doen is om gebruik te maken van Vodafone Next. Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Deze info kan je terug vinden op de Vodafone Next pagina.

Meer vergeet niet, je gestolen telefoon moet je nog gewoon afbetalen!!
Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Fijne Feestdagen toch nog gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de info van Energieboy duidelijk @Izaahization? Of kunnen we je verder nog ergens mee helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic