Hallo Carlijn,
als je gewoon kan bellen, zou je in principe ook van je internet gebruik moeten kunnen maken, de SIM is in dat geval al geactiveerd.
Kon je broer op zijn vorige toestel ook gewoon internetten? Of had hij toen nog geen internet op zijn toestel? In dat geval zou het kunnen dat er iets mis is gegaan met het teovoegen van internet aan zijn abonnement.
Controleer ook even via
deze site van Vodafone of alle instellingen op zijn toestel helemaal goed staan.
Ook kan het zo zijn dat de proxy-instellingen een succesvolle verbinding in de weg zitten.
Mod Marco-W heeft hier al eens over gepost, hier een quote van hem die dit op zou lossen:
Proxy instellingen wissen lost inderdaad dit probleem op.Voor forumbezoekers even info over waar dit in het menu dient te gebeuren; Instellingen > Mobiel netwerk > Namen toegangspunten > Vodafone NL > verwijder de informatie onder Proxy en Poort. Met deze tips zou het probleem van je broertje verleden tijd moeten zijn, zoniet, dan horen we het graag van je.Succes.