Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,320Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Lange levering Alleen-lezen Onopgelost

Abonnement verlengd,vijf dagen levering, 07-05 verlengd bevestiging van verlenging ontvangen, geen verder contact wat betreft, info naar de klant toe.Paar keer GLS (koerier) lastig gevallen, niets bek...

Intern geheugen Samsung Ace Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij helpen; Constant krijg ik de melding dat mijn intern geheugen bijna vol is van mijn Samsung Ace.Ik heb al een update gedaan, cache cleaner gebruikt en al heel veel verwijderd zoals oude sm...

Ongeldige simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hee, Ik zit met een vraag, ik heb een abbo van vodafone, en sinds een week een blackberry, deze blackberry is van vodafone, ik heb mijn simkaart erin gedaan maar helaas hij geeft aan "ongeldige simkaa...

android 4 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op mijn samsung galexy s2 android 4 gezet. nou is hy ontzettend traag geworden kan niet op facebook komen , met pyn en moeite in de playstore. dit staat in mijn instellingen over het toestel. m...

Rabobank app Alleen-lezen Onopgelost

Droid users, Ik weet niet of jullie hier last van hebben, maar het heeft bij mij voor probs gezorgd.Mijn rabo app werkt niet meer op mijn Android toestel. Naar aanleiding van een chat met een van de m...

Nieuw: Nokia Lumia 610 Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

De Nokia Lumia 610 is Nokia's goedkoopste Lumiasmartphone tot nu toe. Dit toestel draait op Windows Phone7.5 Tango.Nokia beschouwt de Lumia 610 als de ideale kennismakingmet Windows Phone speciaal voo...

Nieuw: HTC Desire C Alleen-lezen Onopgelost

De HTC Desire C is een instapmodel-smartphone met eenpremium design, Android 4.0 Ice Cream Sandwich, een 3,5-inchtouchscreen en de Beats Audio-technologie voor een heldereaudio-ervaring. De Desire C m...

Geen 5 euro ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb vorige maand een Vodafone prepaid simkaart gekocht en heb toen een smsje gekregen met daarin dat ik 5 euro gratis beltegoed kon ontvangen nadat ik mij zou registreren. Ik heb dat gedaan en ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen