Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,729Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Galaxy Europa Defect Uit Doos Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Afgelopen woensdag kreeg ik mijn Samsung Galaxy binnen. Mooi toestel alleen jammer van de lichtblauwe streep in het scherm. Net nieuw uit de doos en nu al terug kunnen sturen. Ik weet niet wat V...

Htc Hd2 Touch Screen Defect Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zit sinds een paar dagen met een probleem, Het touch screen van mijn HD2 reageert niet meer. Vorige week was het dat hij voor het eerst soms niet reageerde, toen heb ik rond gekeken op intern...

Reparatie Samsung Netbook Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een half jaar een combinatie van Samsung N 150 netbook met Vodafone internet abonnement. Ik betaal daarvoor meer dan €40 per maand. De internet verbinding is echter slecht of soms afwezig. V...

Internet Gruwelijk Traag Na Datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Is opgelost door Vodafone!Heb anderhalf jaar mobiel internet op m'n laptop. Heb een abonnement met een datalimiet van 500mb. Eenmaal daarboven zou de snelheid terug gaan tot maximaal 128Kb/s. In het v...

Blackberry Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik wil graag de bb bold 9780 met abbonnement 200 of 150. Daarna kan je nog kiezen voor blackberry internet voor 7,50.Is dit nodig om te kunnen internetten en hyves enzo. Of kan je zonder die erb...

Iphone Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb even een vraagje..Er is nu ook een iphone 4 met prepaid. Nu heb ik een huidig abonnement van Vodafone.. als ik dit toestel wil kopen is er dan ook een mogelijkheid om dit abonnement om t...

Ping Alleen-lezen Onopgelost

beste mensen van vodafoneik had een vraag over de blackberry met het pingen betreftik wil graga zoon kaartje halen maar ik wil me iegen nummer behouden met mijn abbonement?is dit mogelijk ?hoop snel w...

Blackberry Prepaid + Abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal,Ik heb een dringende Vraag!Ik wil een Curve 8520 kopen,Maar omdat het een prepaid is, Heb ik van een aantal mensen uit mijn omgevingen gehoord,dat ik in het toestel geen Vodafone abonne...

Blackberry Met Gewoon Internet. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit al een tijdje met een vraag,hoe zit dat ik heb een abbonement met gewoon internet dus geen blackberry internethoe zit het dan. kan ik wel gewoon internette, twittere,hyves, appworld?of heb je d...

Kost Pingen Ook Data? Alleen-lezen Onopgelost

aangezien het nu werkt met een 1 GB data limiet vraag ik me af of pingen ook data verbruik kost? of dat dit niks kost. en hoelang zou je kunnen doen met die 1 GB als je veel pingt en hyves doet ofzo?m...

Vodafone Mobile Internet Vs Logitech Webcam Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, heb een vodafone k3765 usb modem met softwareversie 9.4.4.17702 of 10.zoveel (beiden getest, maar 10 is zo onduidelijk dat ik niet eens het versienummer kan vinden, wel leuke icoontjes) draai w...

Htc Desire Bluetooth Problemen Alleen-lezen Onopgelost

hallo,eerder had ik al vaak problemen met bleutooth connectie maken met mijn headset, soms deed hij het wel, soms niet. Nu heb ik een Audi A1 met MMI, nu lukt connectie met HTC Desire sporadisch, maar...

Losse Blackberry Gekocht, Maar Heb Wel Al Abbonoment Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb pas een losse blackberry gekocht, maar ik heb geen bb internetservice ofzo in het abbonoment dat ik al heb.Weet iemand misschien iets wat ik kan doen om bijv mijn normale internet te veran...

Wanneer Komt Update Voor Htc Magic Naar Android 2.0/2.01/2.1 ? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een htc magic, weet iemand wanneer de update komt van android 1.6 naar 2.0 of verder???er is behoorlijk wat om te doen, maar geen duidelijkheid vanuit HTC of Vodafone........

Simonly Abbonnement En Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Beste Allemaal, Ik post het toch maar eens ondanks dat ik "http://forum.vodafone.nl/topic/113-mobiel-toestel-gebruiken-als-modem-voor-pc-of-laptop/" heb gelezen.Ik wordt namelijk ook niet geheel wijze...

Download Snelheid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb sind 8 april 2010 een BEL+SMS+WEB275 met daarbij 3.6 Mbps internet in combinatie met een Iphone 3gs nu is de download snelheid aan de erg lage kant 1,20/0.28 Mpbs als ik de sim van me vri...

Blackberry 8520 Vertoont Kuren. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Mijn Blackberry van Vodafone vertoont kuren. Ik kan m'n telefoon niet ontgrendelen, omdat bepaalde toetsen het niet meer doen. Sms'en en internetten is hierdoor ook onmogelijk.Wat moet ik doen en ...

Email Ontvangen Lukt Niet Alleen-lezen Onopgelost

ik ben bepaald geen digibeet, maar bij de Blackberry gaan een heleboel processen automatisch. Ik kan wel emails verzenden vanaf de BB, maar ze komen niet binnen.Ik heb een eigen emailaccount van mijn ...

Blackberry Curve 8520 Camera Flits? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry Curve 8520. Is het mogelijk om met dezetelefoon foto's te maken met flits!? Ik kan hierover nergensinformatie krijgen.. Zou, als iemand het weet, gelijk erbijwillen vertellen hoe...

Mobile Connect Usb Modem Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand ook problemen met een Mac en het USB modem als je inlogd op Gmail? Mijn scherm wordt namelijk langzaam grijs en moet steeds opnieuw opstarten. Heb alle imap en smtp poorten toegewezen maa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen